Про відімкнення світла «Львівобленерго» повідомлятиме на сайті

Відтепер споживачі електроенергії зможуть довідатися про планові та аварійні відімкнення електрики на сайті «Львівобленерго».

Про це сьогодні, 18 серпня, під час прес-конференції на тему: «Чому немає світла – відтепер довідайтесь онлайн! Нововведення від ПАТ «Львівобленерго» на веб-сайті товариства», повідомив заступник технічного директора ПАТ «Львівобленерго» Роман Іванців.

– Електрики може не бути через планові роботи або ж під час аварійно-відновлюваних робіт, які проводять після буревію, – каже він.

Заступник технічного директора ПАТ «Львівобленерго» наголосив, що з питанням «чому нема світла і коли буде?» споживачі можуть звернутися до колл-центру за без коштовним цілодобовим номером 0-800-50-15-68.

– Може бути ситуація, коли споживачам важко додзвонитися, тому що є багато дзвінків. Тоді варто трошки «повисіти на слухавці», система поставить його в чергу. І як тільки оператор звільниться, споживача з’єднають, –  розповідає Роман Іванців.

За його словами, інформації про аварії в мережі вони отримують майже миттєво через засоби телемеханіки. І буквально за дві-три хвилини ця інформація стає доступною для споживачів. 

Директор з інформаційних технологій ПАТ «Львівобленерго» Людмила Польова радить відповіді на ці питання шукати на сайті «Львівобленерго».

– Для цього треба зайти за адресою http://www.loe.lviv.ua/ua/online_out у розділ «Чому немає світла», вибрати свій район, ввести назву населеного пункту та назву вулиці. Система відразу покаже, що сталося в електромережі та коли планується закінчення планових або аварійних робіт, – пояснює вона, як користуватися сайтом.

Людмила Польова просить споживачів, які знайдуть помилки в роботі сайту, повідомляти, щоби розробники могли їх виправити.

Архіви