«Підкамінь» виходить на інтернет-сцену

24-26 липня 2009 року у селищі міського типу Підкамінь, під Бродами на Львівщині, відбудеться III Міжнародний етнофестиваль «Підкамінь». Цьогоріч цей захід, окрім зарубіжних учасників, вперше матиме широку міжнародну інтернет-аудиторію: через веб-камери, які будуть встановлені на фестивальному полі і працюватимуть в «он-лайн» режимі, до участі в «Підкамені» зможуть долучитися поціновувачі українського етно  в усьому світі. Картинку з «Підкаменя» впродовж трьох діб безперервно транслюватимуть фестивальний сайт ( www.pidkamin.ridne.net) та портал Щоденний Львів (www.daily.lviv.ua).

Фестиваль «Підкамінь» вперше було організовно 2007 року заради промоції туристично привабливої території Львівщини, яка має історично-культурне значення та цікаве географічне розташування, але не має фінансової можливості для розбудови атракційної інфраструктури. Серед рівного поля, біля селища, височить унікальний камінь-моноліт заввишки 16 метрів та завширшки 14 метрів. Недалеко від екзотичного валуна пірнають під землю майже недосліджені печери, пов’язані в легендах з опришками та козаками. Архітектурною пам’яткою 17-18 століття є Підкамінський монастир з оборонними стінами та баштами. В одній із ний перебував ув’язнений козачий полковник Семен Палій.

– Ініціаторами фестивалю стали Львівська обласна державна адміністрація та Львівська обласна рада. Головна мета, яку ми переслідували, – привернути увагу потенційних інвесторів до відбудови пам’яток архітектури та створення нових туристичних об’єктів, – наголосив заступник голови ЛОДА Олександр Ганущин. – Торік щоденна кількість учасників фестивалю перевищувала 10 тисяч осіб. Цьогоріч, враховуючи постфестивальний резонанс «Підкаменю», очікується майже вдівічі більше гостей. Уже надійшли заявки про акредитацію від представників засобів масової інформації з десяти областей України, в тому числі – з Києва, Одеси, Харкова.

Оскільки фестиваль націлений на молодь віком від 16 до 30 років, то ключовими заходами, як і в попередні роки, стануть виступи рейтингових музичних фолькколективів. У цьогорічній програмі фестивалю братимуть участь майже два десятки професійних гуртів з усієї України та сусідніх держав. Серед них – колективи «Кому вниз», «Коралі», «Mad Heads XL», «Unia» (Республіка Білорусь), «Чорнобривці», «Made in Ukraina», «Опіум» та інші.

Окрім насиченої музичної програми, яку доповнюватимуть виступи самодіяльних колективів Бродівшини, фестиваль запропонує інші етнічно-пізнавальні розваги: майстер-класи з виготовлення вузликової ляльки, гончарства, лозоплетіння, соломоплетіння, ковальства, які проведуть народні умільців з Бродівщини, Тернополя, Львова, Рівного та інших областей тощо. Щоби забавити дітей, буде організована дитяча фольклорна програма.

– Етнофестиваль має великий виховний момент, – зазначив виконавчий директор «Підкаменя» Володимир Булишин. – Він популяризує українські національні традиції через музику, народні ремесла, українські національні строї, народні страви, а головне – через атмосферу та самий дух заходу. Етнічний настрій і єднання з природою посилюватиме побут: учасники фестивалю звично мешкатимуть у наметовому містечку.

Розрахований на молодь фестиваль матиме насичену спортивну програму. «Підкамінь» організує змагання для любителів шахів, паркового волейболу, міні-футболу, козацьких забав. Усі події фестивальних днів будуть зафіксовані в кінофільмі, який транслюватимуть на Першому національному каналі.

Торік інформаційними партнерами «Підкаменя» стали три десятки ЗМІ. Цьогоріч засоби масової інформації Львівщини також зможуть долучитися до популяризації свята української музики і традицій. Організатори з приємністю розмістять логотипи інформаційних партнерів на поліграфічній продукції «Підкаменя» – афішах, запрошеннях, буклетах, а також – на біллбордах та сценічних порталах.    

Архіви