Майно Львівського автобусного заводу незаконно грабували і розпродували 7 років і вісім місяців, – громадська рада ветеранів ЛАЗу

айно Львівського автобусного заводу незаконно грабували і розпродували 7 років і вісім місяців. Про це сьогодні на прес-конференції у Львові повідомив секретар громадської ради ветеранів, колишній працівник заводу ЛАЗу Роман Пак.

Він повідомив, що у жовтні-листопаді минулого року було створено раду ветеранів ЛАЗу. «Це було зроблено після того, як ми побачили, що автобусний завод йде до краху, і ми вирішили працювати над тим, щоб не допустити знищення Львівського автобусного заводу», – каже він.

«Можливо, ми б ще терпіли і мовчали, але минулого тижня в наші руки попали документи, які просто кричать свавіллям і беззаконням в Україні. Нам попали рішення Деснянського районного суду Києва і Вищого Господарського суду у Києві, де ще 29 листопада 2001 року Деснянський суд скасував незаконну приватизацію Львівського автобусного заводу. Тобто, через півтора місяця після того, як Фонд держмайна оголосив переможцем компанію «СІЛ-Авто», – каже Роман Пак.

Він повідомив, що у рішенні записано «визнати недійсним протокол комісії, яка визнала «СІЛ-Авто» переможцем у боротьбі за ЛАЗ».

«Потім Фонд Державного майна України подав скаргу, вона довго гуляла, але у 2003 році Апеляційний суд теж визнав, що приватизація була незаконною і підтримав рішення Деснянського районного суду. Друга інстанція визнала її незаконною, відповідно, вона була анульованою», – розповідає Роман Пак.

«Тоді Фонд держмайна дає клопотання до Вищого господарського суду і 20 січня 2004 року Вищий господарський суд підтримав рішення попередніх судів і визнав приватизацію ЛАЗу незаконною. І ті документи до нас попали тільки минулого тижня у четвер, у день приїзду прем’єр-міністра до Львова», – каже Роман Пак.

За його словами, «7 років і вісім місяців Львівський автобусний завод грабували, розгягували, розпродували, перейменовували».

«У грудні 2008 і у січні 2009 року вони зуміли через БТІ оформити відчуження: розділили все майно на дві частини: одну віддали ТОВ «ЛАЗу», тобто тому, що заснував Чуркін на 8 млн, і на 18 млн грн передали ЗАТ «ЛАЗ». При чому передали, не маючи права ні на що. Розпродані і роздані бази відпочинку, цехи, приміщення, йшли суди навіть за гуртожитки, щоб ними торгувати, але суд скасував ці рішення», – каже Роман Пак.

«Ті факти виявилися настільки несподіваними, бо з грудня минулого року ми почали ходити до прокурора Львівської області Олексія Баганця, щоб подати у суд і скасувати приватизацію ЛАЗу. До нас потрапили матеріали із Генеральної прокуратури, що 2002 року відкрита кримінальна справа за фактом незаконної приватизації, що було службове зловживання,що був викуп за кошти, набуті злочинним шляхом», – каже Роман Шпак.

За його словами, прокуратура нібито помагала у розслідуванні фактів по ЛАЗу, «але хочу сказати так: арештовуюють автобуси, які би мали бути продані, а через день прокуратура знімає арешт і відпускає ці автобуси. Ми питаємося у прокуратурі «чому», а вони відповідають: «Та як чому, та сам Кміть дзвонив, щоб ми відпустили автобуси. Але ви не переживайте, гроші вам повернуться». Проте гроші не повернуться, бо їх просто нема».

ЗІК

Архіви