Партійна реклама у соціальних мережах – протизаконна, – КВУ у Львові

Сьогодні соцмережі починають конкурувати з телебаченням. У соцмережах з’являються, зокрема, політичні експерти, до яких дослухаються потенційні виборці.

Про це сьогодні, 26 червня, під час засідання на тему: «Які промоційні засоби використовуватимуть парторганізації Львівщини для популяризації своєї політсили на президентських виборах?», що відбулося у Львівському прес-клубі, заявив блогер, громадський активіст Юрій Ситник.

Соцмережі не вимагають вливання великих грошей.

– Немає реклами без грошей, а гроші переслідують свої інтереси. І це завжди треба розуміти, коли ми дивимося на рекламу, коли ми розуміємо, звідкіля фінансування, хто є власником ресурсу, кому це вигідно і що насправді відбувається, – застерігає Юрій Ситник.

Він нагадує, що Трамп переміг на виборах завдяки технології «біг-дата», коли були проаналізовані масиви інформації.

За словами голови ЛОО Радикальної партії Олега Ляшка Миколи Іщука, їхня партія активно використовує можливості інтернету та соціальних мереж.

– Ми не хочемо переходити на дорогу рекламу в телевізійних програмах чи на білбордах, – говорить Микола Іщук.

За словами в.о. голови правління ЛОГО «Комітет виборців України» Романа Кошового, використання соціальних мереж у політичній кампанії не врегульовано нашим законодавством.

– Дотепер невідомо, чи є законною або незаконною реклама політичних партій у соцмережах. Адже всіма соцмережами володіють іноземці. Отже, згідно із законом, там не можна проводити будь-яку політичну кампанію, – робить висновки Роман Кошовий.

Депутат Львівської обласної ради (фракція ВО «Батьківщина») Ярослав Качмарик стверджує, що його колеги по партії використовують усі законні методи для спілкування з виборцями. Наприклад, у Львівській області досить активно працюють громадські приймальні.

– Для популяризації можна використовувати різні методи. Наприклад, можна використовувати засоби телекомунікації, які важливі, але які не завжди доступні для опозиційних сил. Натомість можна використовувати білборди. Також наша обласна організація для своєї промоції успішно використовує пленарні засідання обласної ради. Наша фракція займає найбільше часу під час виступів і це – нормально. Коли інші політичні партії мовчки відсиджуються, ми дискутуємо. Можна також працювати в системі соціального слухання і брати участь у громадських слуханнях, – каже Ярослав Качмарик.  

Архіви