Львівщині не завжди вистачає коштів на прийом делегацій?

У бюджеті Львівської області не завжди вистачає коштів на прийом делегацій, які приїжджають. Про це 27 листопада сказав на прес-конференції завідувач відділу Інституту регіональних досліджень НАН України Віктор Борщевський.

«Часто коштів не вистачає на прийом делегацій, які приїжджають… Але також є проблема бюрократизації для виїзду чиновника за кордон. За два тижні до виїзду треба подати запит в МЗС… Тому часто виїзди (службовців на конференції і семінари за кордон, – ред.) відбуваються з порушеннями цієї процедури», – сказав він.

Після цього, зауважив Борщевський, часто бувають міністерські санкції.

Як інформував ZAXID.NET, екс-голова Львівської ОДА Микола Кміть, що раніше чи не щотижневі візити президента і прем’єра на Львівщину оплачували з обласного бюджету. «У Польщі закордонні візити відбуваються за кошти державного бюджету – просто виставляється рахунок. Колись свого часу до Львова чи не щотижня приїжджав президент чи прем’єр. Це фінансувалося з обласного бюджету», – сказав Микола Кміть.

Нагадаємо, Львівська обласна рада минулого року, наприклад, затвердила обсяг видатків на проведення протокольних і масових заходів Львівської ОДА у розмірі 300 тис. грн.

Водночас у травні 2012 року депутати Львівської обласної ради затвердили Програми щодо організації та проведення протокольних і масових заходів Львівської ОДА на 2012 рік – з фінансуванням на рівні 300 тис. грн. Зокрема, 160 тис. грн передбачено на забезпечення заходів сувенірною продукцією, 40 тис. грн – на квіти, 20 тис. грн – на транспортні засоби, і 80 тис. грн – безпосередньо на проведення.

Архіви