«Львівобленерго» оприлюднило п’ять способів подання показника лічильника

З травня споживачі «Львівобленерго» можуть подавати показники лічильника за допомогою смс на короткий номер телефону 5068. Коштує така послуга у всіх операторів однаково – одну гривню.

Про це сьогодні, 23 травня, під час прес-конференції на тему: «Нові способи подання показників електролічильника», яка відбулася у Львівському прес-клубі, повідомила директор з інформаційних технологій ПрАТ «Львівобленерго» Людмила Польова.

– Щоби подати покази за допомогою смс, то потрібно написати десятизначний код, пробіл і показник. Десятизначний код можна довідатися з квитанції про оплату або в оператора кол-центру. Якщо система успішно прийняла інформацію, то споживач отримає відповідь: «Дякуємо. Показник прийнято до опрацювання». Якщо ви припустилися помилки, то прийде повідомлення, що показ не прийнято, – каже вона.

Однією з помилок, яка може бути, це – пропущення пробілу між десятизначним кодом та показником лічильника.
Також, за словами спеціаліста, подати показники можна в онлайн-сервісі https://info.loe.lviv.ua/, через кол-центр за телефоном 0-800-50-15-68, електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua та через квитанцію.

Людмила Польова нагадала, що в «Персональному кабінеті» можна не тільки надати показники електролічильника, але й довідатися про нарахування за електроенергію, роздрукувати квитанції та подати запит.

– Ця послуга стала доступною три місяці тому. І наразі ми маємо вже 90 тисяч клієнтів, які користуються «персональним кабінетом», – говорить вона.

Якщо споживач надає перевагу поданню показника через кол-центр, то це можна зробити і без оператора.

– Набираєте номер, який працює безкоштовно та цілодобово. Після з’єднання натискаєте 1. Потім уводите свій десятизначний код, знову – 1. Далі натискаєте решітку #. І знову – 1. Проте якщо у вас є дво- чи тризонний лічильник, то треба дочекатися з’єднання з оператором, – детально пояснює директор з інформаційних технологій ПрАТ «Львівобленерго».

Подаючи показники електронною поштою, не треба писати адресу. Вистачає в тілі листа зазначити той десятизначний код і через пробіл – показник. І для тих споживачів, які отримують паперові квитанції, з’явилася можливість подавати показники під час оплати. Для цього в полі, яке відривають в касі і надсилають для звірки до обленерго, споживач може вписати показник лічильника.

За словами начальника служби в роботі з побутовими споживачами Юрія Кімбірського, як правило, показники подають наприкінці місяця. І якщо їх  подали за два дні до закінчення місяця і в перші три дні початку місяця, то  вважають, що показник був зафіксованим на 1 число.

– Правилами встановлено, що енергопостачальна компанія має право контролювати подання показів. Але ми не можемо оглянути всі-всі лічильники за один день. Але щоби показники були коректними, то споживачі можуть самі подавати. А наші контролери будуть ходити і перевіряти з певною періодичністю. Ми зобов’язані раз на 6 місяців потрапити до помешкання і зняти показники. Але до тих споживачів, які надають нам показники через сайт, ми приходимо раз на три місяці, – пояснює він.

Також Юрій Кімбірський стверджує, що якщо контролер зняв показники лічильника серед місяця, а споживач подав в останній день місяця, то до розрахунку будуть брати ті показники, які подав споживач.

Архіви