«Київстар» дослухався до рекомендацій Антимонопольного комітету

Відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України компанія «Київстар» вирішила знизити ціни на послуги. Відтак із 3 вересня оператор запроваджує два нові пакети зі значним зниженням ціни, повідомив директор з розвитку бізнесу на масовому ринку компанії Віталій Ворожбит.

Так, Віталій Ворожбит під час прес-конференції у Львові презентував дві нові пакетні пропозиції. Пропозиція «Супер Київстар» передбачає надання клієнтам 70 безкоштовних хвилин спілкування в мережі на день за 1 грн абонентної плати; загалом у порівнянні із тарифним планом «Єдина Країна» абонентна плата знижується на 20%, а обсяг безоплатного розмовного часу у мережі зростає на 40%.

Натомість для абонентів djuice пропонується пакетний тариф «Альо, квартал!», який передбачає можливість безкоштовних дзвінків на номери djuice, Beeline і «Київстар». За 35 коп. на день абоненти отримають 100 хв безкоштовних дзвінків у мережі та 50 Мб Інтернету, а також безкоштовний гумористичний контент від студії «Квартал-95». Загалом цей пакет є результатом співпраці між «Київстаром» і «Кварталом-95».

«Значною мірою це – реакція на рекомендації Антимонопольного комітету. У нас існує конструктивний діалог», – наголосив Віталій Ворожбит. На уточнююче запитання, чи АМК звернувся до «Київстару» з вимогами чи з рекомендаціями, представник компанії запевнив, що йшлося саме про рекомендації.

Нагадаємо, що про перехід на пакетні тарифні плани «Київстар» оголосив ще у липні цього року.

Як відомо, компанія вже впродовж 6 років очікує від держави на ліцензію для запровадження мобільного зв’язку третього покоління (3G).

Архіви