Якщо директор йде у відпустку, то він не може в цей час виконувати свої обов’язки, наприклад, підписувати якісь важливі документи. Таку думку Мінсоцполітики висловило в листі №376/06/186-16 від 17 жовтня 2016 року.
Про це сьогодні, 15 листопада, під час відео програми «Бухгалтерська правда-23-2017», яка відбулася у Львівському прес-клубі, повідомив засновник групи компаній «Західна консалтингова група», «Яновський і партнери», «Збережені активи”, Академія професійного бухгалтера, адвокат Олексій Яновський.
Міністерство соціальної політики попереджає, що їхні листи є інформаційними та носять рекомендаційний характер і не є обов’язковими до виконання. Міністерство тільки нагадує, що директор, за законом, має право на відпочинок і не варто його смикати під час відпустки.
– Але директора під час відпустки не звільняють з посади і не позбавляють його повноважень. Проте часом буває, що хтось хоче якийсь документ визнати недійсним, то покликається на те, що директор не міг того документу підписати, бо був у відпустці, – уточнює юрист.
Він зазначив, що якщо в статуті підприємства зазначено, що директор може на час своєї відсутності делегувати свої обов’язки, то може це зробити. Проте не завжди можна передати всі права та обов’язки. Як от, наприклад, право банківського підпису не передається. А право приймати на роботу людей – так.
– Якщо директор, перебуваючи за кордоном у відпустці, підписав електронним підписом через інтернет бухгалтерський звіт, то це не вважається порушенням законодавства, – переконаний адвокат.