Зі шести партій, які пройшли до парламенту, лише одна – реальна. Інші – віртуальні

Про це під час прес-конференції на тему «Уроки виборів до Верховної Ради-2014: для переможців і переможених» повідомив президент українського фонду «Громадська думка» Володимир Подгорнов.

– Ці партії створилися в інтернеті, відпрацьовувалися у соцмережах. Там немає ідеології, це суто прагматичні, технологічні партії. Тому і партіям, які програли, треба було так само робити: творити міфи, брати в список комбатів, займатися телевізійною рекламою, не вважати, що правда сама знайде шлях до сердець людей, а йти до них через соціальні мережі, через казки, через телебачення, – вважає він.

На думку Володимира Подгорнова, перший урок цих виборів – у нас немає партійної системи.

Політолог Тарас Радь зауважив, що в країні зараз немає запиту на радикалізм. Саме тому виборець ВО «Свобода» перейшов до «Правого Сектора» , а частина – до Радикальної партії .
– Щодо "Громадянської позиції", то вони вкотре йдуть на вибори з непоганим потенціалом і вкотре їх провалюють. Їхня проблема – кадровий потенціал. Вони, як завжди, пізно починають роботу, у них дуже слабка мережа, і про вибори вони згадують за 2 місяці до виборів, коли у них фінанси з’являються. Інше питання, що вони декларують, що їх не фінансують олігархи. Це – неправда, їх так само фінансують, як і інші партії, маючи свою квоту, – каже політолог.

Наталія Зайцева-Чіпак, керівник українського центру вивчення громадської думки «Соціоінформ» зауважила, що саме в останні тижні перед виборами сформувалися основні меседжі тих партій, які йшли і перемогли на виборах.

– Порошенко казав: потрібно об’єднуватися, потрібна солідарність, якщо ми будемо однією великою силою, ми швидше перейдемо до стабільності. "Народний фронт" дуже вдало вцілив з реплікою, що треба зберегти прем’єр-міністра, якому вдається втримати цю "колючу" ситуацію. А "Громадянська позиція" дуже багато критикувала, але чіткого меседжу громадкість не почула, – каже соціолог.

Архіви