«Як епідемія грипу позначається на рейтингах кандидатів у Президенти України?».
До участі у засіданні запрошені:
- Юрій Шведа, політолог, доцент Львівського національного університету ім. Ів. Франка, кандидат політологічних наук;
- Анатолій Романюк, кандидат філософських наук, доцент кафедри політології ЛНУ ім.Ів.Франка, директор Центру політичних досліджень;
- Олексій Антипович, керівник соціологічної групи «Рейтинг»;
- Володимир Подгорнов, президент українського фонду «Громадська думка»;
- Петро Жук, директор Центру з інформаційних проблем територій НАН України;
- Оксана Дащаківська, виконавчий директор ЛОГО «Комітет виборців України»
Питання для обговорення:
– Хто з кандидатів у Президенти найчастіше використовує тему «грипу» і в якому контексті?
– На які інформаційні приводи найкраще реагує електорат?
– Яких найбільших PR-«проколів» припустилися політики під час епідемії і яку електоральну реакцію на це вони вже отримали або ще отримають?
– Які інші PR-технології можуть бути використані головними політичними силами, аби привернути голоси виборців о своїх кандидатів у Президенти?
Останні новини:
Про те, чого не можна публікувати в газетах щодо військовослужбовців ЗСУ
У львівських друкованих ЗМІ показник вживання фемінітивів – 100%
Про обмеження строків звернення до суду щодо заборгованості з виплати заробітної...
Жінок, які постраждали від гендерно обумовленого насильства, запрошують у кабіне...