Замість закупівлі нових автобусів слід подбати про розвиток електротранспортної мережі. Це – один із кроків подолання львівських заторів.

Замість закупівлі нових автобусів слід подбати про розвиток електротранспортної мережі. Це – один із кроків подолання львівських заторів.

Така думка прозвучала сьогодні на засіданні «Які дорожні інфраструктурні проєкти спроможні розкоркувати Львів?» у Львівському пресклубі, пише DailyLviv.

– Я знаю проєкти, які давно відомі в коридорах влади, просто бери та зроби, – сказала Алла Нижник, експертка з містобудування та інженерії та представниця ВО “Батьківщина”. – Але чомусь не поспішають, лише перед виборами згадують про них. От, наприклад, нещодавно ми почули від міського голови, що слід братись за продовження маршруту трамваю №6. Цей трамвай багато років тому забрали від автостанції №2, перевантаживши вулицю Липинського.  І зараз дивуються, чому так сталося.

Алла Нижник вважає, що було б корисно мати умовний маршрут 6А який би ходив до автостанції №2 і при ремонті вулиці Богдана Хмельницького можна було б його «закільцювати» в інший спосіб.

– Із урахуванням будівництва, яке є в цьому районі, це було би цікаве рішення. Але не з нашим щастям, тому що в мерії чомусь вирішили, що «шістка поїде до лікарні». Хоча, на мою думку, було б значно корисніше, щоб вона поїхала і далі в район Щурата, де досить обмежена кількість транспорту. А це доволі великий мікрорайон.

Незрозумілою є також ситуація із трамваєм№4.

– Цей трамвай мав би повертати на вулицю Лінкольна. Але вже виданий дозвіл на будівництво житлового будинку на тому місці, де мав би їхати трамвай. І тепер у Ратуші озвучують новий план: маршрут хочуть продовжити аж до вулиці Мазепи, і мова йде про те, що люди зі Сихова поїдуть до «Спартака». Який буде пасажиропотік – це окреме питання.

Невирішеним є досі питанням і з трамваєм №3.

– У мера і його команди є грандіозний план з реконструкції вулиці Вітовського, хочуть відновлювати Пелчинський став на місці фонтану. Відтак, трамвайний маршрут №3 доведеться змінювати.

На думку експертки, це дуже серйозне питання, до того ж коштовне. І вона має великі сумніви, чи доречно саме зараз змінювати маршрут «трійки», адже Львів має набагато нагальніші проблеми.

– Я розумію, що у Львові хочуть відновити став. Але зважте на новостворену ОТГ – а в нас у кожному селі по кілька ставів. І їхнє впорядкування є набагато дешевшим, аніж відновлення Пельчинського. Я не знаю, чи вміють рахувати бюджетні кошти у Львівській міській раді, – зауважила вона.

Алла Нижник також не в захваті від планів пустити трамвай вулицею Коперника.

– Це – вузька вулиця, і я не уявляю, де там їздитимуть автівки. Заторів у такому випадку не поменшає, там взагалі неможливо буде проїхати, – зазначила вона.

Крім того, Алла Нижник висловилась за спорудження паркінгів у Львові, адже нині припаркувати автівку – це величезна морока для водіїв.

– Чому затихла дискусія про будівництво паркінгу біля ЛНУ? Чому немає підземного паркінгу біля залізничного вокзалу? – риторично запитала вона.

Експертка спрогнозувала, що вже в недалекому майбутньому львівські затори будуть набагато більшими, адже у новоствореній Львівській ОТГ з’явиться набагато більше працівників із довколишніх сіл.

– Влада міста разом із фахівціями мала би сісти і детально прорахувати: скільки людей їздить? З якою метою? Якщо на роботу – то подбати про створення робочих місць, садочків і шкіл біля їхніх будинків. Якщо за довідками – відкривайте у селах більше ЦНАПів. Коім того, потрібні супермаркети, медичні заклади. Але в нас говорять лише про ХАБи. Розширення території – це величезна відповідальність. І має бути чітко продумана логістика. Але я не впевнена, що у Ратуші це розуміють, – наголосила вона.

Відео: Львівський пресклуб

Архіви