В ЛОДА розповіли про будівництво доріг, які частково розвантажать Львів від заїжджого транспорту

Львівська державна обласна адміністрація реалізує проєкти державного значення, які мають на меті зменшити об’єм транзитного транспорту у Львові.

– Кілька днів тому ми розширили об’їзну Львова між Зуброю та Пасіками Зубрицькими, ділянка відкрита для проїзду транспорту, – розповів Олег Береза, начальник Служби автомобільних доріг Львівської області.  – Щодоби тут проїздять близько 30 тисяч автомобілістів. Я впевнений, що вони відчують, що дорога стала кращою і безпечнішою.

Про це пише DailyLviv.

Він повідомив, що триває будівництво обходу автомобільної дороги Т-14-02 на трасі Східниця – Пісочна. Після завершенні робіт (а це станеться до кінця 2021 року) водії зможуть безперешкодно та безпечно пересуватись новою дорогою із двома однорівневими розв’язками.

На засіданні «Які дорожні інфраструктурні проєкти спроможні розкоркувати Львів?» у Львівському пресклубі  Олег Береза також розповів, що наприкінці серпня парламент ратифікував угоду, за якою збудують північну об‘їзну дорогу Львова.  Це буде нова дорога, категорії 1А, яка матиме 4 смуги руху, 3 мости, 7 шляхопроводів та 3 естакади.

–  Північний об’їзд Львова скоротить час і відведе вантажні потоки від міста, з’єднуючи важливі автошляхи міжнародного значення: М-06 Київ – Чоп з М-09 Львів – Рава Руська, М-10 Львів – Краковець та М-11 Львів – Шегині за маршрутом з України в Польщу і далі до Західної Європи. Північну об’їзну прокладуть через Жовківський, Кам’янка-Бузький і Яворівський райони. Я вважаю, що це потужний поштовх розвитку для наших місцевих громад.  Для Львівщини будівництво сучасної дороги, завдовжки 23 км, означає позитивне послання до потенційних інвесторів,. Не забуваймо, що території вздовж міжнародного сучасного автошляху є більш перспективні для будівництва індустріальних парків та інших видів економічної активності. Це – робочі місця і краща якість життя, – вважає Олег Береза.

Він також пояснив, що після створення Львівської ОТГ дороги державного значення так і залишаться державними, а тими, що належать нині Львову і приєднаним населеним пунктам, опікуватиметься ОТГ.

Територія збільшилась, доріг стало більше, але чи поменшає від цього заторів? На це питання Олег Береза не має оптимістичної відповіді.

– У влади була чудова програма «Львів-2020», але її не виконали. Запустили трамвай на Сихів – і чому зупинились, чому не було стратегічного продовження, де нові дороги і розв’язки? Є складні і довготривалі проєкти, над якими треба посидіти, подумати, а є популярні. Нагромадити 100 км безсистемних велодоріжок і тішитись, що Львів від цього став європейським – легше, аніж вирішувати, як зробити вулицю Трускавецьку транспортною альтернативою Науковій. Біда в тому, що у мерії люблять реалізовувати показові і швидкі проєкти, які демонструють, що в місті щось робиться, кипить робота. А насправді – ні, не робиться, – зауважив Олег Береза.

Експерт спрогнозував, скільки часу потрібно, щоб звільнити Львів від корків.

Депутат ЛМР розповів, як міська влада відлякує інвесторів і хто відповідає за транспортні затори у Львові.

У Львові запропонували нові схеми трамвайних маршрутів (відео).

Відео: Львівський пресклуб

Архіви