У Львові чотири автомобілі-евакуатори заробили 1 450 грн у 2013 році

Торік ЛКП "Львівелектротранс" стягнуло з власників автомашин за цю примусову послугу у 182 рази більше.

На ЛКП "Львівелектротранс" працює чотири евакуатори, які здійснюють переміщення автотранспорту у місті Львові. Витрати за таке переміщення автомобілів оплачує власник автомобіля – 289,98 грн. Таку вартість затвердив виконком Львівської міської ради рішенням №338 від 1 червня 2012 року. Але 9 січня 2013 року Галицький районний суд м.Львова це рішення виконкому частково скасував, після чого переміщені транспортні засоби повертають водіям (власникам) безкоштовно. 

За 2012-2013 роки було евакуйовано 5 334 транспортних засобів. За таку кількість евакуацій водії (власники) заплатили: у 2012 році – 264 160 грн, у 2013 році – 1 450 грн. Тобто цього року – у 182 рази менше, ніж торік.  

Ці кошти скеровані на зарплату водіям і технічному персоналу автомобілів-евакуаторів, пальне і мастила, повідомив директор ЛКП  "Львівелектротранс"О.Козак у відповіді на інформаційний запит Львівського прес-клубу.

Не зміг пан Козак відповісти на запитання, скільки автомобілів забирали його евакуатори з велодоріжок у Львові, оскільки такої інформації міське комунальне підприємство не має. 

А саме статистика про місця, звідки були евакуйовані автомобілі, їхні марки і, навіть, власників-порушників (якщо не їхні прізвища, то посади і місця роботи) також додала би львів’янам інформації про необхідність такої послуги, довкола якої досі немає єдиної думки серед громади і фахівців. Наприклад, чи варто платникам податків Львова утримувати чотири екіпажі автомобілів-евакуаторів разом з їхньою технікою і витратними матеріалами за 1 450 грн цьогорічного "заробітку"?

Додає тепер проблеми також новація від Кабміну, про яку писав "Щоденний Львів": 14 серпня ц.р. Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 583 «Про зміни до Правил паркування транспортних засобів». Відповідно до пункту 8-1 цього документу відтепер «забороняється обладнання суб’єктами господарювання, крім операторів, місць для паркування на тротуарах та проїзній частині автомобільних доріг». Крім цього, згадані оператори не мають права передавати такі майданчики у користування іншим суб’єктам господарювання. Постанова Кабміну набула чинності 3-го вересня.

Відтепер усілякі корпоративні та приватні автостоянки є незаконними. І пересічні водії можуть сміливо ігнорувати різноманітні таблички із написами на кшталт «Для службового транспорту», «Паркування заборонено, окрім ам РДА» й таке інше. Більше про це читайте тут.

Архіви