У кращих методах КГБ усміхатись, а потім висувати у листах незрозумілі претензії – директор «Равлика» про вимогу звільнити приміщення храму

У кращих методах КГБ усміхатися та показувати добросусідські стосунки, а потім у листах висловлювати незрозумілі претензії ультимативного характеру із вимогою звільнити приміщення підземелля храму. І якщо правових підстав для такої вимоги немає, то знайшлись моральні виправдання. Так відреагував на відкритого листа від імені настоятеля храму Св. Ап. Петра і Павла, священика Степана Суса, надав сьогодні на прес-конференції директор мистецької галереї «Дзиґа» Юрій Гайда, інформує кореспондент "Погляду".

Зазначимо, 25 лютого 2013-г ороку на сайті Храму святих апостолів Петра і Павла був опублікований відкритий лист на ім’я директора художньої галереї «Равлика» із вимогою припинити діяльність галереї у підземеллях храму до 1 березня, а до 1 квітня цього року повністю звільнити приміщення підземелля.

Основною причиною такої вимоги стало те, що організовані вечірні вистави у підземеллях храму спотворюють історію Церкви, принижують священнослужителів, віруючих, а також нагнітають атмосферу, що не тотожна з духом і вченням Католицької Церкви, – йдеться у листі.

«Окрім цього, у нас викликав обурення зашморг у підземеллях храму, який, як нам було пояснено Вашим працівником, є призначеним для повішення відьми під час вечірніх сценок, що ні в якому разі, не може бути практикованим навіть у якості імітації у підземеллях діючої святині!» – йдеться у відкритому листі.

Натомість, директор художньо-мистецької галереї запевняє, що ніяких «повішень» у підземеллях храму не відбувається, а невеличка галерея «Равлик» завжди у гармонії функціонувала із динамічною релігійною організацією УГКЦ.

Невизначеним також є факт свідчення «працівника», хоча настоятель храму не вказав конкретно особи, яку можна було б притягнути до відповідальності , у той час як кожний екскурсовод носить відповідний бейджик з особистими даними.
За словами Юрія Гайди, до нього навіть не звертались із вимогою змінити концепцію дійства, а власне – безпідставно звільнити займані приміщені.

Нападки на галерею, як підкреслив директор «Равлика» розпочались цілком несподівано – у лютому цього року, а спроби закриття галереї вже почали призводити до суттєвих втрат толерантного та доброзичливого образу Львова і вагомої репутаційної шкоди УГКЦ.

Архіви