У 118 окрузі Галина Васильченко перемагає Богдана Дубневича, – екзитпол

За даними екзитполів, які проводила соціологічна агенція «Фама», у 118 виборчому окрузі лідирує партія «Голос» та висуванка від цієї партії у мажоритарному окрузі Галина Васильченко.

Про це сьогодні, 21 липня, під час відеомарафону «Львівщина обирає парламент», який відбувся у Львівському пресклубі повідомила директорка соціологічної агенції «Фама » Марія Малачівська.

За її словами станом на 20.00 «Фама опрацювала» 87 відсотків імітованих бюлетенів.

– Імітовані бюлетені – це бюлетені, які заповнювали виборці вже на виході з дільниць, – пояснила вона.

Отож, за даними «Фами» за Галину Васильченко віддали 36 відсотків опитаних виборців. За Богдана Дубневича – 23,6 відсотків. При цьому більшість мешканців округу, які мешкають у Львові, підтримали висуванку «Голосу», а мешканці Пустомитівського району – самовисуванця.

Далі голоси розподілилися так: За Артема Федецького – 11 відсотків, за Тараса Кльофу – 9, за Любомира Мельничука – 7,5, за Уляну Дорош – 3,7.

Що стосується партійних вподобань, то більшість опитаних виборців віддали перевагу партії «Голос» – 37 відсотків. За «Європейську солідарність» – 28,1 відсоок, за партію «Слуга народу» – 14, 4 відсотка, за ВО «Свобода» – 5,4 відсотка.

– Замовником цього екзитполу є політична партія «Голос», – повідомила Марія Малачівська.

Політологиня Оксана Дащаківська зазначила, що зараз виборці голосують за цінності та бренди, які ретранслюють партії.

– Я не впевнена, що ці виборці добре обізнані з програмами партій. Але є очікування виборців, які вони роблять з виступів лідерів. Кожен собі уявляє щось своє з того, що сказав чи не сказав політик. Так, до прикладу, політики говорили, що потрібне мирне врегулювання конфлікту, але ніхто не сказав як, – зауважила вона.

Довідка

Мета проекту Львівського пресклубу “Інтерактивні відеодебати, відеодискусії і відеомарафон суб’єктів виборчого процесу з дотриманням гендерного паритету” – інформування мешканців і журналістів Львівщини та України про кандидатів у депутати Верховної Ради. Забезпечення комунікацій між виборцями, ЗМІ, експертами і кандидатами в народні депутати та їхніми командами для усвідомленого, якісного вибору нового парламенту. Підвищення рівня прозорості виборчого процесу та активізації і поліпшення діяльності ЗМІ. Паритетне представлення жінок-кандидаток для формування нового парламенту з дотриманням 30% квоти.

Архіви