Рекламорозповсюджувачів у Львові штрафуватимуть

Працівники КП "Адміністративно-технічне управління" Львівської міської ра виявляють випадки неналежного утримання рекламних засобів, інформує прес-служба ЛМР. Зокрема, рекламні конструкції є  технічно пошкоджені, обклеєні оголошеннями, неналежно пофарбовані, площини мозаїчно заклеєні різними рекламними плакатами, а прилегла територія засмічена залишками рекламних зображень.

Аби усунути дефекти, КП "Адміністративно-технічне управління", із наближенням Великодніх свят, скерувало рекламорозповсюджувачам Львова листи із пропозицією перевірити свої засоби зовнішньої реклами і, в разі потреби, привести їх до належного технічного та естетичного стану. Окрім листів, рекламорозповсюджувачі також були проінформовані телефоном. "Власники зобов’язані утримувати рекламні конструкції у належному технічному та естетичному стані, самостійно усувати усі пошкодження та неполадки, забезпечувати їх охайний зовнішній вигляд. Рекламні засоби повинні відповідати сучасним вимогам якості та дизайну, бути справними, із надійним кріпленням усіх елементів. У темну пору доби, як правило, засоби реклами мають підсвітлюватися. Щоб утримувати свої рекламні конструкції у належному стані, рекламорозповсюджувачі зобов’язані керуватися вимогами "Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові",- наголосила директор КП "Адміністративно-технічне управління" Інна Свистун.

Якщо ж рекламорозповсюджувачі не приведуть свої засоби зовнішньої реклами до належного технічного та естетичного стану, то на них чекатимуть штрафні санкції – від 850 до 1700 грн.

Архіви