Порошенко здобуватиме голоси на Львівщині завдяки піар-візитам, адмінресурсу, допомозі депутатів-мажоритарників, політичній рекламі та лідерам середовищ.
Про це сьогодні, 4 січня, під час засідання Незалежного громадського прес-центру “Вибори-2019” на тему: “Особливості старту виборчої президентської кампанії на Львівщині” розповів голова ГО “Аналітичний інформаційний центр “Вільний голос”, політичний експерт Олексій Роговик.
– Щодо Порошенка – то це дуже часті візити та піар-акції Президента України (який у своїх заявах дуже часто звертається до чутливих саме для західного регіону ідеологічних тем), застосування інформаційно-адміністративного ресурсу зі сторони Львівської обласної державної адміністрації, Львівської обласної ради та РДА, активність команд БПП у місцевих радах. Не можна не згадати і роль депутатів-мажоритарників: як ось брати Дубневичі.
За словами Олексія Роговика, все це доповнює політичноа реклама на біллбордах, активна політича реклама у низці місцевих та, особливо, загальнонаціональних ЗМІ і таргетована реклама у Facebook.
-Також є сприяння зі сторони відомих львів’ян, середовищ низки ВНЗ та окремих партійних середовищ поза БПП. Крім того, йде агітація як за Порошенка, так і проти його основних опонентів, – наголосив політолог.
У Тимошенко, за словами політолога, за винятком адміністративного ресурсу та загальнонаціональних ЗМІ, подібні інструменти впливу.
– Тимошенко також відвідувала Львівську область з візитом. Була спроба спроба зачепитись за Садового, але вона отримала його відмову. Був також агітаційний виступ Кравчука. Є кілька лояльних до Тимошенко інформаційних ресурсів та рад, ОТГ, активно розвішуються біллборди,- наголошує Олексій Роговик.
Окремий фактор впливу на виборчий процес, на думку політолога, це – наявність партійних структур.
– Батьківщина та БПП мають найбільші структури на місцях, що здатні захищати результатів виборів на конкретних дільницях. Також непогані структури має і Самопоміч. Інші вже слабші в цьому сенсі,- каже Роговик.