«Є такий показник діяльності газети, як кількість судових позовів. Їх не так багато, але ми всі виграємо».
Про це співвласник газети «Львівська пошта» Анатолій Забарило сказав на засіданні Львівського прес-клубу на тему: «Якість регіональної журналістики: недостатня кваліфікація, зухвале нехтування стандартами чи виконання волі власників ЗМІ?».
Основний секрет успіху газети – менше втручатися в роботу ЗМІ, вважає Анатолій Забарило. Бо власники не є професіоналами в цій сфері. А незалежний головний редактор є менеджером і ліпше знає як управляти газетою.
«Ми хочемо, щоб основною функцією нашої газети був контроль дій влади, особливо в місті, і щоб об’єктивно висвітлювалися проблеми, невдачі і, можливо, успіхи влади. Якщо матеріали будуть цікаві, газету будуть купувати. Ми будемо цікавими і рекламодавцю.
Я ще раз хочу підтвердити, що наш проект, наша газета – це є бізнес-проект. Ми хочемо, щоб газета заробляла гроші – це нормально. Але заробляла не на смажених фактах і матеріаліах, а на цікавих матеріалах»,- наголосив Анатолій Забарило.
Анатолій Забарило повідомив також, що "Львівська пошта", як проект, уже вийшов на самоокупність