Команді Садового у Львові не можна бавитися у наперстки з перевізниками і пасажирами, – депутат

Комунальних і приватних перевізників виконавча влада Львова ставить у нерівні умови, а конкурси і тендери відбуваються непрозоро, стверджує депутат ЛМР Мирослав Данилків.

«Як тільки міська влада розробила проєкт сталої мобільності – мобільність відразу стала, –  сумно пожартував про транспортну ситуацію у Львові Мирослав Данилків, депутат Львівської міьскої ради, представник фракції Української Галицької партії. – Колись проблеми з корками були лише у центрі Львова, а тепер – у всьому місті і його околицях».

Чому модерний проєкт, який мав на меті полегшити життя львів’янам, насправді лише ускладнив його?

– У Андрія Садового і його команди немає системного підходу до вирішення проблеми, –  вважає депутат  Мирослав Данилків. – А все, що є – це порожні обіцянки. Не можна «бавитися у наперстки» з перевізниками і пасажирами. Не можна обіцяти вирішити питання, розуміючи наперед, що це неможливо зробити саме у такий спосіб. Але ми бачимо з року в рік непрозорість у проведенні конкурсів і тендерів, порушення при підписанні тих чи інших угод. Ми є свідками, як комунальних і приватних перевізників ставлять у нерівні умови.

Мирослав Данилків розповів, як нещодавно став свідком абсурдного випадку на кінцевій зупинці трамваю №3.

– Представники ЛКП «Львівелектротранс» рахували пасажирів, щоб були зайняті лише сидячі місця – такі правила на карантині. У салоні ще  залишалися вільні сидіння, проте комунальники не дозволили зайти. Сказали, це місця для тих, хто захоче сісти на наступній зупинці. Як таке взагалі можливо уявити в європейському місті?

Депутат зауважив, що на потреби комунальних перевізників місто виділило 240 млн грн. Це немала сума, вважає він.

– Але якщо цього недостатньо – домовляйтесь із приватниками, зменшіть навантаження на міський бюджет. І введіть нарешті електронний квиток, щоб контролювати пасажиропотік і кошти. Але цього вперто робити не хочуть. От і маємо таку «сталу мобільність».

Щоб врятувати Львів від транспортного колапсу, треба запровадити електронний квиток, вважає Мирослав Данилків. А перевізникам необхідно платити за кілометри, за якісні послуги з перевезення, які вони надають. І в рамках державно-приватного партнерства співпрацювати з перевізниками. Наприклад, перевізник бере кредит, а місто сплачує за нього відсотки. У такий спосіб можна також зменшити і навантаження на міський бюджет Львова. Необхідно також навести порядок з пільговиками.

Мирослав Данилків вуислорвив ці думки на засіданні у Пресклубі в обговоренні теми «Транспортний тупик у Львові: як виїхати з нього по-європейськи?».

Довідково

13 лютого 2020 року сесія Львівської міської ради ухвалила «План сталої міської мобільності м. Львова». Його розроблено у межах проєкту «Інтегрований розвиток міст в Україні», що виконується німецькою урядовою компанією «Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH» за фінансування Урядів Німеччини та Швейцарії. Це стратегічний документ, який визначає транспортну політику міста на найближчі десять років і дає відповідь на питання: як оптимізувати місто для того, аби переміщення мешканців у ньому були ефективними з точки зору часу, комфорту, вартості. Такими планами мобільності керуються у більшості міст Західної Європи.

Пді час обговорення теми «Транспортний тупик у Львові: як виїхати з нього по-європейськи?»
Відео: Львівський пресклуб

Архіви