Денисенко прогнозує, що з наближенням виборів тиск на рекламників посилиться

У Львові зняли не всі сітілайти з обкладинкою тижневика «Коментарі», на яких зображено міського голову Львова та заголовок «Садовий намагається підкупити Тягнибока». Про це під час сьогоднішньої прес-конференції повідомив головний редактор тижневика Вадим Денисенко.

За словами В.Денисенка, на тиск з боку невстановлених осіб наразі піддалася лише одна фірма, яка розмістила 5 сітілайтів «Коментарів». В.Денисенко неоднозначно натякає, що невстановлені особи мають пряме відношення до керівництва львівської мерії, однак зізнається, що довести це неможливо. «Жодна рекламна фірма не підтвердить вам цього. У фірм, що займаються зовнішньою рекламою, є одна проблема – вони  частіш за все підписують угоди про оренду землі під свої  площі  раз на рік. І вони прекрасно розуміють, що коли зараз не послухають мерію, то наступного року угоду можуть і не продовжити», – каже він.

Вадим Денисенко іронічно прокоментував пропозицію журналістів задати питання про винуватців ситуації безпосередньо міському голові Львова Андрію Садовому: «Я вже можу сказати, що він відповість: «Да ви шо! Я перший раз про це чую!». Втім головний редактор «Коментарів» таки поставив це питання телефоном начальнику управління інформаційної політики та зовнішніх відносин ЛМР Остапу Процику і отримав прогнозовану відповідь.

Незадовго перед львівською історією зі зняттям сітілайтів подібне ж трапилося і в Києві. І в цьому випадку на обкладинці «Коментарів» теж красувався не у зовсім привабливому ракурсі міський градоначальник – Леонід Черновецький.

Прогнози Вадима Денисенка на повторення подібних ситуацій невтішні. «Такі речі стають непоодинокими в Україні і чим ближче до виборів, тим частіше вони будуть траплятися», – стверджує він.

Фото ЗІК

Архіви