У Львові є дві прибуткові медіа-групи, – гендиректор

У Львові є, принаймні, дві прибуткові медіа-групи. Проте дуже складно бути прибутковою одній газеті, інтернет-ЗМІ чи телебаченню.

Про це під час круглого столу на тему: «Участь медіавласників в управлінні ЗМІ», який відбувся у Львівському прес-клубі, повідомив генеральний директор «Видавничого дому «Високий замок», секретар Національної спілки журналістів України, народний депутат V-VII скликань Cтепан Курпіль.

За його словами, «Видавничий дім «Високий замок» за три останніх років був найліпшим платником податків в медіасфері в Україні.

– Якщо ми розглядаємо медіа, як бізнес, тобто – комплекс видань, друкарню, інші речі, тоді це може бути прибутковим. Звичайно, дуже важко зробити, щоби прибутковою була якась одна газета. Але це – можливо також. Якби ми видавали тільки газету «Добрий господар» чи журнал «Добра кухня», то вони би були прибутковими. Є інші речі, які вимагають більших затрат. Але в цілому медіа-група може бути прибутковою, – каже він.

За словами Степана Курпіля, гірша ситуація є з інтернет-виданнями чи з телебаченням. 
На думку доктора філологічних наук, професора, завідувач кафедри нових медій факультету журналістики ЛНУ імені Івана Франка Бориса Потятиника, медіа прибуткове тоді, коли створюється як бізнес-проект. А коли туди втручається політика, то воно прибутків не приносить.

– Візьмемо найпопулярнішу в західних сусідів газету «Факт», яка належить Шпрінгеру, німецькому концерну. І вона настільки дистанційована, що я,  переглядаючи ці газети, не бачу там ніяких обмежень. Вони можуть спокійно писати про бізнес. І власників-акціонерів це не обходить, – зауважив він.

Натомість, за його спостереженнями, в Україні більшість медіа мають політичне підґрунтя. 

Круглий стіл організували ГО "Медіаварта" і ЛОГО "Львівський прес-клуб" за фінансової підтримки Національного фонду підтримки демократії (NED).

Архіви