Андрій Садовий уникає публічних звітів, – експерт

Публічність міського голови Львова Андрія Садового, порівнянно з минулим роком, зросла на 6%.

Про це сьогодні, 27 грудня, під час прес-конференції на тему: «Індекс публічності-2016:чи є прогрес у роботі Львівської міської ради?»,  яка відбулася у Львівському прес-клубі, повідомила юрист Громадянської мережі «ОПОРА» Наталія Радиш.

– Передусім, це пов’язано з публічністю бюджетної політики, яку проводить міська рада. На сайті з’явилася деталізована візуалізація про дохідну та видаткову частини. Проте, коли до бюджету вносять зміни, їх немає в основному файлі, – каже вона.

За словами експерта, ці зімни вивішують на сайті в окремому файлі. І мешканцю доводиться дуже довго шукати потрібний саме йому.
Також Наталія Радиш зауважила, що на сайті Львівської міськради немає опису повноважень міського голови.

– Це не критично. Але мешканці не завжди знають з якими питаннями варто звертатися до нього, а які можуть вирішити в управліннях та департаментах, – вважає вона.

Експерти також радять міському голові Львова проводити прийом мешканців хоча би двічі на місяць. Тому що тих шести годин на місяць, які він виокремлює для особистого прийому, недостатньо.

– Продовжується негативна практика, що не всі розпорядження міського голови оприлюднюють  на сайті. Розпорядження про призначення, про преміювання, про грошові надбавки не висвітлюють, – розповідає юрист Громадянської мережі «ОПОРА».

Наталія Радиш ще нагадала, що міський голова Львова не полюбляє публічних звітів.

– Цього року, в квітні, Андрій Садовий прозвітував перед радою за 2015 рік. Але публічного звітування перед громадою, щоби мешканці змогли поставити питання та ознайомитися зі звітом, немає. Та й самого тексту звіту немає на сайті, – звітує експерт.

Координатор кампанії «Вимірювання Індексу публічності місцевого самоврядування» Олександр Неберикут зауважив, що й депутати Львівської міськради абсолютно не взаємодіють зі своїми виборцями.

– Прийом депутата – це не механізм отримання зворотнього зв’язку від мешканців. Якщо у мешканця немає проблеми, то він на прийом не йде. Отримати фідбек можна на громадських слуханнях. Але депутати на ці слухання не ходять, – робить висновки експерт.

Те, що більшість депутатів використовують для спілкування з мешканцями соціальні мережі, він вважає дискримінацією тих виборців, які не користуються інтернетом. 

Архіви