" Журналістика на замовлення: хто головний джинсодавець у передвиборчій кампанії?".
Учасники:
- Ольга Шалайська, менеджер з розвитку Інституту масової інформації;
- Олена Голуб, експерт з моніторингу ЗМІ Інституту масової інформації;
- Олег Онисько, незалежний журналіст;
- Роман Шостак, керівник медіа-проектів ЛОГО «Львівський прес-клуб.
Останні новини:
19 жовтня о 14:00 - пресконференція: "Презентація міжрегіонального Форуму рад ВП...
19 жовтня об 11:00 - пресконференція: “У Львові досліджуватимуть харчові продукт...
18 жовтня о 14:00 - брифінг: "Старт Всеукраїнської інформаційної кампанії "Приди...
17 жовтня об 11:00- пресконференція: “Система “Шлях": чому прикордонники відмовл...