" Журналістика на замовлення: хто головний джинсодавець у передвиборчій кампанії?".
Учасники:
- Ольга Шалайська, менеджер з розвитку Інституту масової інформації;
- Олена Голуб, експерт з моніторингу ЗМІ Інституту масової інформації;
- Олег Онисько, незалежний журналіст;
- Роман Шостак, керівник медіа-проектів ЛОГО «Львівський прес-клуб.
Останні новини:
17 червня об 11:00 брифінг: “Служба за контрактом до Львівського прикордонного з...
14 червня об 11:00 - прсконференція: “Від торгової марки — до географічного зазн...
3 червня о 12:00 - брифінг "Набір на службу за контрактом до Львівського прикорд...
24 травня о 12:00 - пресконференція: “Чорні діри Турки. Група активістів з Турки...