" Журналістика на замовлення: хто головний джинсодавець у передвиборчій кампанії?".
Учасники:
- Ольга Шалайська, менеджер з розвитку Інституту масової інформації;
- Олена Голуб, експерт з моніторингу ЗМІ Інституту масової інформації;
- Олег Онисько, незалежний журналіст;
- Роман Шостак, керівник медіа-проектів ЛОГО «Львівський прес-клуб.
Останні новини:
5 вересня о 14:00 - брифінг: “Правила перетину кордону, перебування в прикордонн...
5 вересня о 10:00 - публічна дискусія «Ключі до врахування стану довкілля у прог...
13 серпня о 12:00 - пресконференція: «Що насправді відбувається у відомій мережі...
6 серпня о 12:00 - брифінг: “Марафон військових вакансій: навчання та служба в ...