До середини вересня може розпочати роботу перша черга вузькоколійної залізниці у селі Коростів Сколівського району Львівщини. Про це повідомив ініціатор проекту, австрійський дослідник вузькоколійки в Україні Вольфрам Венделін. Також вже віднайдено назву для відновленої залізниці – «Золота лісова залізниця».
За його словами, з наступного тижня розпочнуть роботи з укладання насипу для колії. Крім того зараз шукають шпали для укладання за прийнятною ціною.
«Ми сподіваємося, що до середини вересня відбудеться перший рейс цієї залізниці» – сказав він.
Водночас голова Сколівської РДА Ігор Свистун розповів, що сільська рада Коростява погодила відведення землі під колію і для музею вузькоколійки, що його влаштують під відкритим небом у селі.
Водночас пан Венделін сказав, що цього року укладуть не більше 300 метрів колії та облаштують роз’їзд, на якому власне й планують розмістити уже зібрані експонати. Але всіх охочих таки будуть возити на автентичних вагонах, що їх використовували на цій колії до її закриття наприкінці 60-х років минулого століття.
В.Венделін розповів, що кошти на придбання техніки та проведення робіт дають люди, які читають його книги з історії українських вузькоколійок і створили своєрідну громаду. Крім того, частину грошей дає сам Венделін.
Водночас ентузіаст зауважив, що тепер варто шукати українських патріотів, які хотіли б долучитися до розвитку цього проекту, адже заснування музею та запуск вузької колії стане вагомою туристичною принадою регіону.
І.Свистун розповів, що ще минулого року було розроблено великий проект модернізації Тисовця і в цьому проекті було місце і для відновлення вузької колії від Коростова до Тисовця, однак через бюрократичні перепони цей проект поки не реалізований, а перебуває в стадії узгодження.
Львівський портал