ТзОВ “Оззон-Харків” уже почало замінювати у Львові квиткові термінали на нові

Пасажири електротранспорту Львова за 3,5 місяця накупили квитків у терміналах на 19 тисяч гривень. Скільки заробили харків’яни – невідомо.

5 квітня виконком Львівської міської ради як експеримент – строком на три місяці – дозволив ТзОВ "Оззон-Харків"  встановлювати термінали з продажу квитків на проїзд в електротранспорті міста Львова. З таким зверненням до міської влади Львова звернувся ТзОВ "Оззон-Харків". Це ТзОВ, що є власником терміналів, саме встановлює, експлуатує і підтримує їхню роботу. 25 липня виконком продовжив термін дії експерименту – до шести місяців.

Після закінчення цього терміну ТзОВ "Оззон-Харків" має провести демонтаж стаціонарних терміналів з продажу квитків для проїзду громадським пасажирським електричним транспортом та привести до попереднього стану благоустрій території. Про це йдеться у рішенні виконкому ЛМР.

У відповіді на інформаційний запит Львівського прес-клубу ЛКП "Львівелектротранс" повідомив, що не володіє інформацією щодо вартості одного терміналу, програмного забезпечення, експлуатації чи встановлення цих терміналів у Львові.

Станом на 17 вересня ц. р. у Львові встановлено 15 терміналів. А 14 вересня ТзОВ "Оззон-Харків" встановило новий вид терміналу на вулиці Сахарова, 2  і має намір замінити попередньо встановлені термінали новими. Загалом таких терміналів у Львові передбачено 150.

На думку в.о. директора ЛКП "Львівелектротранс" В.Коваліва, термінали треба встановлювати насамперед на зупинках електротранспорту, а також у місцях, де перебуває велика кількість пасажирів. Загалом у Львові є понад 350 зупинок електротранспорту.

З часу початку експерименту було реалізовано квитків на проїзд:

– червень – 3 640,5 грн
– липень – 3 649,5 грн
– серпень – 5 545,5 грн
– вересень (до 16.09 включно) – 5 809,5 грн
Усього : 18 645 грн.

Усі ці кошти пішли на рахунок ЛКП "Львівелектротранс". А скільки і у який спосіб заробляє на терміналах ТзОВ "Оззон-Харків", поки що невідомо. У рішеннях виконкому ЛМР про домовленість з цим підприємством нічого не сказано. Можливо, заробіток ТзОВ "Оззон-Харків" буде визначений після закінчення тривалості експерименту. Хоча дуже важко повірити, що шість місяців харків’яни встановлюватимуть і обслуговуватимуть свої термінали на доброчинних засадах. Телефон директора ТзОВ "Оззон-Харків", який Львівському прес-клубу надав ЛКП "Львівелектротранс", не відповідає. А на запитання інформаційного запиту – на яких підставах були обрані підприємство-продавець і підприємство, яке монтує термінали, – ані ЛМР, ані  ЛКП "Львівелектротранс" відповіді не надали.

Архіви