«Запровадження європейських стандартів маркування української продукції: захист від підробок і підвищення конкурентоспроможності».
На прес-конференції будуть, зокрема, обговорені такі питання:
– яку інформацію можна отримати з маркування на продукції;
– переваги маркування для виробників продукції та її користувачів;
– чим відрізняється лазерне маркування від традиційних способів маркування;
– маркування військового обладнання;
– які види товару найчастіше маркують в Україні та Європі.
Учасники:
- Алеш Ербежник, директор компанії "Оміа Глобал" (Словенія) – офіційного дистрибутора продукції "Даталоджик" у Східній Європі;
- Олексій Кононець, керівник проекту з розвитку лазерних технологій в Україні;
- Влад Котов, директор компанії "Бізнес Шаркс", партнер проекту, спеціаліст з іноземних інвестицій.
Журналісти особисто зможуть випробувати ефективність маркування: нанести лазерне гравіювання на свої гаджети або інші речі під час демонстрації роботи обладнання, яка відбудеться 23 червня о 14.00 у готелі " Reikartz Дворжец" (вул. Городоцька, 107).