МЕДІА-КАВ’ЯРНЯ

Згідно з гендерним моніторингом регіональних медіа, індекс гендерної чутливості львівських медіа складає 33%. Що вплинуло на цей показник? Хто найчастіше фігурує в публікаціях місцевих видань – жінки чи чоловіки – і при висвітленні яких тем? Чим зумовлений вибір осіб, які коментують подію чи дають експертну оцінку фактам і явищам? Як розпізнавати і не використовувати стереотипні образи і для чого нам фемінітиви?

Про ці та інші питання йтиметься під час першої у Львові гендерної медіа-кав’ярні, яка відбудеться 25 січня 2018 року (четвер) о 15.00 у приміщенні антикафе «Communa»
(вул. Галицька, 1).

На зустрічі буде презентовано також:

·         результати гендерного моніторингу львівських медіа;

·         індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні (за результатами аналізу 90038 публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей);

·         посібник «Гендерна абетка для медіа».

Учасники:

·         Оксана Ярош, гендерна експертка, експертка проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);

·         Богдана Стельмах, координаторка Волинського прес-клубу, керівниця проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» (Луцьк);

·         Любов Максимович, гендерна експертка, голова ГО «Центр “Жіночі перспективи».

До участі в медіа-кав’ярні запрошують журналісток/журналістів львівських медіа, громадських активісток/активістів, яким цікава ця тематика.

Під час зустрічі на учасників/учасниць чекає смачні кава/чай, тістечка.

Реєстрація – обов’язкова.

Для реєстрації та додаткової інформації звертайтеся, будь ласка, до 15.00 24 січня
за тел.: 067-67-77-30, e-mail: [email protected]

Захід відбувається в межах проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», що його реалізовує Волинський прес-клуб у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» (Інтерньюз).

Архіви