Чорні технології перейшли з телеекранів в інтернет, – експерт у Львові

Чорні технології приносять кандидатам додаткових 2-3% голосів. Тому ніхто від них не відмовиться. Разом з тим ці технології перетворюють вибори на фарс. А ось виборці дуже швидко втомлюються від цього і втрачають інтерес до виборів.

Про це сьогодні,15 лютого, під час засідання прес-центру «Вибори-2019» на тему: “Чорні технології на виборах Президента України", яке відбулося у Львівському прес-клубі, заявив представник львівської асоціації політологів «Поліс» Микола Спересенко.

За його словами, зараз чорні технології активно перейшли в мережу інтернет.

– Якщо раніше технології використовувалися на телебаченні чи на білбордах, то зараз вони активно переходять у соціальні мережі, – говорить Микола Спересенко. 

До прикладу, у соцмережах створюють спеціальні групи з дискредитації кандидатів на посаду Президента. 

– До прикладу, першою було створено групу проти Анатолія Гриценка «Реальний Грищ». Вона має 290 тисяч підписників. Зараз там актуалізується меседж про те, що проти Анатолія Гриценка порушили карну справу. Але немає жодних доказів цього. Крім того дуже популярною є група «Бенін клоун» , яка скерована проти Володимира Зеленського. Тут є 113 тисяч підписників. І тут актуалізується один меседж: Зеленський – це маска Коломойського. Також 51 підписника має сторінка ЮлеСтоп. Тут є меседжі про те, що Тимошенко планує повалення конституційного ладу України, тобто намагалися підмінити поняття про те, що цей кандидат прагне внести зміни до Конституції, – розповідає політолог. 

Архіви