3 зі 17 кандидатів, які претендують на посаду очільника Львівської міської територіальної громади, використовують тренд політичного піару – рекламу у соціальних мережах.
Упродовж двох місяців вони витратили на оплату цієї реклами від $17 178 до $55 425 (згідно з курсом Національного банку на 1 жовтня це від 486 309 до 1 569 981 гривень), повідомляє ОПОРА, пише Dailylviv.
Найбільшу кількість постів опублікували Тарас Кльофа (81), Ярослав Рущишин (70) та Ігор Васюник (61).
А найбільше грошей витратили Ігор Васюник (від $5761 до $12139), Олег Синютка (від $4150 до $9050), Ярослав Рущишин (від $1470 до $8330), Андрій Садовий (від $3521 до $5979) та Тарас Кльофа (від $1281 до $9219), – розповів Тарас Радь, координатор спостереження ГМ “ОПОРА” за виборами у Львівській області.
Цю інформацію озвучили під час пресконференції “Проміжні результати спостереження громадянської мережі “ОПОРА” за перебігом кампанії місцевих виборів на Львівщині” у Львівському пресклубі.
Відео: Львівський пресклуб