З’явилася ще одна українська книжка про рекламу – «Реклама. Конспекти копірайтера» С. Трухімовича

Літературна агенція «Піраміда» випустила друком книжку-посібник Сергія Трухімовича «Реклама. Конспекти копірайтера», у якій автор послідовно та доступно подав основні принципи рекламного бізнесу, секрети спілкування з людьми та самовдосконалення. З цього приводу сьогодні, 9 жовтня, у Львові відбулася прес-конференція.

Посібник стане у нагоді під час вивчення основних принципів реклами, аналізу рекламної діяльності, самореклами. Особливості книжки – зручний методологічний підхід у подачі інформації, лінійний спосіб подачі матеріалу (текст, список, графік, таблиця) поєднується з нетрадиційним (ментальна карта), раціональна інформація доповнюється емоційною.

«Коли я почав працювати у рекламі, то шукав книжку, яка би допомогла мені практично. Йшлося, зокрема про організацію рекламних проектів та написання рекламних повідомлень. Оскільки посібника, який би відповідав на всі мої запитання, так і не знайшов, то працював інтуїтивно. Паралельно опрацьовував різну літературу про рекламний бізнес зарубіжних авторів. Так поступово зібрав матеріал для тих, хто починає займатися рекламою. В Україні, здається, моя книжка – це друге подібне україномовне видання», – зазначив Сергій Трухімович, який тепер працює сценаристом та копірайтером на одному з львівських ФМ.

С. Трухімович вважає себе талановитим рекламістом, «письменником, що пише рекламу на дозвіллі». Водночас стверджує, що у Львові зверхнє ставлення до інтелектуального продукту реклами.

Книжка-посібник Сергія Трухімовича «Реклама. Конспекти копірайтера» вийшла накладом 1 тис. екземплярів. Її вартість у книгарнях – близько 50 грн.

Архіви