" Журналістика на замовлення: хто головний джинсодавець у передвиборчій кампанії?".
Учасники:
- Ольга Шалайська, менеджер з розвитку Інституту масової інформації;
- Олена Голуб, експерт з моніторингу ЗМІ Інституту масової інформації;
- Олег Онисько, незалежний журналіст;
- Роман Шостак, керівник медіа-проектів ЛОГО «Львівський прес-клуб.
Останні новини:
29 листопада о 12:30 - брифінг “Служба за контрактом у Львівському прикордонному...
29 листопада о 10:00 - круглий стіл: "Сусіди. Точки дотику. Пошук спільностей у ...
20 листопада о 12:30 – брифінг: “Служба у Львівському прикордонному загоні: нови...
20 листопада о 12:00 - брифінг: “Результати роботи з протидії корупції у 7 прико...