Замість “розірваних” – у Львові радять будувати велодоріжки “замкненого” циклу

Міська влада хвалиться, що збудувала 100 км велосипедних смуг, однак експерти вважають, що пишатися немає чим. Адже пересування такими смугами не можна вважати безпечним.

Під час засідання “Куди їде Львівщина на велосипеді: в Європу чи в Азію. Чого бракує велосипедній інфраструктурі регіону?”, яке відбулося у Львівському пресклубі, присутні говорили про те, що місту потрібна продумана система доріжок, а не мережа уривчастих ділянок, які будують зараз, пише DailyLviv.

– Керманичі міста люблять повторювати, що Львів став «велосипедним» містом, і ми тепер – «як у Європі»,– сказав Василь Матяшовський, експерт в галузі IT, член партії “Голос”. – Я жив тривалий час у Нідерландах, я їздив на велосипеді у будь-яку пору року, і я можу порівняти, як є у них, і що маємо ми. На жаль, велосмугам Львова дуже далеко до європейської якості.

Доріжка вважається справді якісною, якщо нею може безпечно пересуватись на велосипеді 10-річна дитина, пояснив Василь Матяшовський. Тому замовники і виконавці ретельно продумують, як прокласти шлях, щоб смуга була суцільною. Але у Львові ніхто над такими «дрібницями» не замислювався, будували, як хотіли і де хотіли.

– Як результат, маємо «розірвані» ділянки, які важко назвати велосмугами, –  зазначив він. – Я би пропонував почати будувати «замкнені» маршрути від студентських гуртожитків до університетів. Почати з них, а потім такі велодоріжки замкненого циклу слід з’єднати з іншими. Так у Європі і роблять.

Василь Матяшовський вважає популяризацію велоспорту у Львові дуже важливою справою. Це – і фізкультура на щодень, і зменшення пасажиропотоку та кількості приватних автівок на вулицях міста, і покращення екологічної ситуації.

– Але наразі я бачу у Львові гарний тренд, проте розбудова велоструктури в місті не витримує жодної критики, адже немає продуманої цілісної системи, – сказав Василь Матяшовський.

Відео: Львівський пресклуб

Архіви