Як визначити необхідний рівень компетенції бухгалтера?

Якісне ведення бухгалтерії – запорука успіху будь-якої компанії. Адже коли фінансові справи підприємства в порядку та з податковою немає проблем, Ви можете повністю сконцентруватися на основній діяльності, впевнено досягаючи поставлених цілей. Тож перш ніж довірити бухгалтерські облік тому чи іншому спеціалісту, необхідно ретельно проаналізувати бажаний рівень кваліфікації фахівця.

Основне правило: чим більш глибинні питання Ви бажаєте доручити бухгалтерові, тим досвідченішим спеціалістом він має бути. З нарахуванням податків до сплати чи заповненням Книги обліку доходів може впоратись середньостатистичний бухгалтер. У той же час, якщо мова йде про глобальне фінансове планування чи роботу зі специфічною нішею підприємництва, варто співпрацювати лише зі спеціалістами високої категорії. До прикладу, у Львові на таких послугах спеціалізується компанія «Менеджмент Консалтинг Груп».

Найважливіші вимоги до бухгалтера:

  • Наявність профільної вищої освіти;
  • Практичний досвід роботи у якості бухгалтера на підприємстві, яке веде діяльність, аналогічну до Вашої;
  • Регулярне підвищення кваліфікації, наявність сертифікатів, які це підтверджують;
  • Наявність позитивних рекомендацій з попередніх місць роботи.

Важливо: для того, щоб спланувати видатки, ознайомтесь з рівнем зарплат для бухгалтерів необхідної Вам категорії заздалегідь, а також ретельно проаналізуйте ринок таких послуг.

Що ще варто знати?

Вигідним варіантом для представників малого та середнього бізнесу є аутсорсингова бухгалтерія. Це – передання бухгалтерських справ підприємства спеціалістам поза межами компанії. Зазвичай, аутсорсингове ведення  бухгалтерії – це дешевше, ніж найм штатного спеціаліста. До того ж, обліком на Вашому підприємстві займатиметься команда бухгалтерів, а не один працівник: це допоможе вирішувати поставлені завдання комплексно.

Цікавий факт: популярність аутсорсингових послуг бере свій початок в 80-х роках минулого століття. Саме тоді в Сполучених Штатах Америки почали з’являтися компанії, які спеціалізувалися на віддаленому виконанні тих чи інших завдань. В Україні, аутсорсинг став популярним дещо пізніше: понад 10 років тому.

Обираючи аутсорсингову компанію, врахуйте досвід її роботи, особливості надання послуг, кваліфікацію спеціалістів та відгуки про них. Усе це – запорука високої якості та Вашого задоволення співпрацею!

Архіви