Site icon Прес-клуб

Війна покінчить з поняттям «совковий туризм – львівський гід

У Львові сьогодні працюють два туристичні ринки – Києва і Одеси. Про це під час відеомосту у Львівському прес-клубі між Львовом і Одесою «Туризм і війна: що можна зробити для поліпшення довіри до туристичних регіонів» сказав Ігор Лильо, кандидат історичних наук, гід.

Він пояснив це фактором «дуже зручних поїздів». І додав, що «ми не прорвемося на туристичних ринках, доки не матимемо внутрішніх дешевих перевезень, не розбудовуватимемо інфраструктуру».

За словами Ігоря Лиля, у Львові змінилися акценти у внутрішньому туризмі: домінує молодь у віці 20-35, яка не дуже платоспроможна, але її багато. Відбувається це завдяки великій кількості хостелів, де ніч коштує 80-100 грн.

Крім того, за спостереженнями гіда, всі компанії, які мають гроші на корпоративне перенавчання, перемістилися з Криму до Львова чи на Закарпаття. Тобто, Одеса і Львів отримали третього серйозного конкурента – Закарпаття, наголосив Лильо.

На думку кандидата історичних наук, ця війна цілковито покінчить із поняттям «совковий туризм». «Буде працювати лише те, що вирізняє регіон. Сьогодні черга стоїть за унікальними пропозиціями. Ми не могли за 4 дні пропустити всіх бажаючих на екскурсії. Ми повинні очолювати процес, а не наздоганяти. Україна бється за Європу», – сказав Ігор Лильо.

 

Exit mobile version