Site icon Прес-клуб

ТРЕНІНГ

«Стратегічне планування в медіаорганізації або як потрапити в майбутнє» та «Газетний дизайн і верстка».

Тренінги відбудуться 19-20 лютого (понеділок-вівторок) у конференц-залі готельного комплексу Avalon Palace м. Тернопіль, пр. С. Бандери, 2

Участь для редакторів комунальних ЗМІ безкоштовна, згідно з акредитацією. Кількість місць обмежена. Організатори  забезпечують учасників проживанням, харчуванням, роздатковими матеріалами; кошти за проїзд відшкодовують тільки за наявності квитків.

Редакторам для роботи треба мати ноутбуки або планшети та 3-5 примірників своїх газет.

Акредитація обов’язкова!

Зголошуватися за тел.: 067-670-77-30 або pressclub@pressclub.lviv.ua

Тренери:

ПРОГРАМА  19 лютого (понеділок)

Тренінг на тему «Стратегічне планування в медіа організації або як потрапити в майбутнє», тренер Дмитро Кліманов.

8.30 – 9.45 сніданок основний ресторан готелю Avalon Palace

9:45 – 10:00 реєстрація, представлення, з‘ясовуємо уявлення учасників про стратегічне планування

10.15 – 12.00 Як візуалізувати мету? Модель минулого і сьогодення.

Практичне завдання.

Аналізуємо кожну газету, формуємо уявлення по кожному виданню про його читачів, рекламодавців і конкурентів.

Хто такі ваші читачі?

Що таке стратегічне планування?

Медіа бізнес – що це таке?

12.00 – 12.15 кава-перерва

12.15- 14.00 Життєвий цикл продукту

Формулювання місії для минулого, теперішнього і майбутнього.

Практична робота

14:00- 14:45 – обід основний ресторан готелю Avalon Palace

14:45 – 15:15 Грантові можливості для новостворених газет

(Програмний координатор Інтерньюз Ірина Савченко)

15:15 – 17.15  SWOT аналіз

Ознайомлюватися з принципом роботи даного інструменту

17.15- 18.00  Бізнес план. Бізнес стратегії.

Презентація бізнес стратегій і стратегії маркетингу

18:00 – запитання – відповіді. Завершення 

ПРОГРАМА  20 лютого (вівторок)

Тренінг «Газетний дизайн і верстка», тренер Євген Таратухін

8:00- 9:00 сніданок основний ресторан готелю Avalon Palace

9:00- 9:15 знайомство, представлення, з’ясування очікувань учасників

9:15 – 11:00 Принципи побудови дизайну газети

Як читачі переглядають зміст газети (Poynter Institute)

Види сторінок та їх особливості:

Перша сторінка

Новинні сторінки

Тематичні сторінки

Спеціальні сторінки (сторінки розваг, ТВ програми, сторінки думок)

Інформаційні блоки

11:00 – 11:15 кава-перерва

11:15 – 13:00 Структура видання по шпальтах

Структура шпальт

Вибір кількості колонок, модульна верстка

Особливості структури новинного розвороту

Додаткові елементи оформлення статей

Елементи структури тексту і шрифт (заголовки, підзаголовки, рубрики і т.д.)

13:00 – 13:45 обід основний ресторан готелю Avalon Palace

13:45 – 16.00Робота з фото

Фото гарне і погане. Які фото ніколи не можна ставити на шпальту

Етичні проблеми при виборі фото

Кадрування

Робота з малюнками, коміксами і колажами

Постановочне фото (коли використовується, вимоги, полювання за образами)

Інформаційна графіка і її види

Типові помилки при виробництві інформаційної графіки

Алгоритм і етапи редизайну

16:00 – 16:30  запитання – відповіді, виїзд учасників

Тренінги проводяться у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

Exit mobile version