На оприлюднення актів ЛОДА в обласному бюджеті перебачать 100 тисяч

1 квітня набуває чинності розпорядження голови Львівської ОДА про порядок оприлюднення нормативно-правових актів. На це в обласному бюджеті мають передбачити 100 тис. грн.

Про це сьогодні на засіданні львівського прес-клубу повідомив начальник аналітично-інформаційного управління головного управління з питань внутрішньої політики, преси та інформації ЛОДА Дмитро Посипанко.

Він зазначив, що 9 травня минулого року набрав чинності ЗУ «Про доступ до публічної інформації». Тоді у головному управлінні з питань внутрішньої політики Львівської ОДА був створений сектор публічної інформації і за ініціативи інформаційно-правового центру «Наше право» було запропоновано розробити порядок оприлюднення нормативно-правових актів.

За словами Посипанка, у серпні був готовий остаточний проект розпорядження, однак через різні бюрократичні процедури його затвердження затяглося. 28 грудня це розпорядження було зареєстроване у Мін’юсті, і 9 січня документ вступив в дію.

Однак порядок оприлюднення нормативно-правових актів набуде чинності лише з 1 квітня. Як пояснюють представники ЛОДА, необхідно вирішити ще певні організаційні моменти. Зокрема, потрібно провести відкритий конкурс серед друкованих ЗМІ і за його результатами укласти угоду з виданням, яке публікуватиме акти ЛОДА.

В облдержадміністрації стверджують, що це буде найдешевший спосіб оприлюднювати офіційні документи, оскільки у Львівська область наразі не має свого комунального друкованого видання.

Для виконання цього завдання мають передбачити кошти в обласному бюджеті. Відповідну програму подали в обласну раду, і її можуть ухвалити на черговій сесії вже 28 лютого.

На реалізацію порядку оприлюднення нормативно-правових актів попередньо заплановано виділити 100 тис. грн. Але, за словами Посипанка, цих коштів буде недостатньо для всієї ОДА, оскільки у 2011 році розпоряджень голови було видано близько 1400. Для публікування такого масиву інформації необхідно щотижня мінімум 1-2 газетних шпальти. Крім того, додав він, приватні ЗМІ розцінюють цю інформацію як рекламу і хочуть виставляти за неї відповідні розцінки.

«Процес переговорів з депутатами триває», – зазначив Посипанко.

Архіви