Публічне акціонерне товариство «Миколаївцемент", яке входить до міжнародної Групи компаній Lafarge – світового лідера у виробництві будівельних матеріалів, розпочинає кампанію боротьби з фальсифікованим цементом.
Проблема фальсифікації тарованого цементу набула загальнонаціонального масштабу, адже за даними Української асоціації підприємств і організацій цементної промисловості «Укрцемент» продажі фальсифікованого цементу становлять близько 26% від загального об’єму продажів тарованого цементу в Україні. При цьому підробляють цемент всіх відомих брендів.
Ситуація спричинена браком належного контролю над процесом фасуванням цементу. Цемент фасують як безпосередньо заводи-виробники, які здійснюють постійний лабораторний контроль якості, так і сотні підприємств-фасувальників, які купують цемент у заводів-виробників для перепродажу. При цьому недобросовісні фасувальники самовільно змішують цемент із різноманітними домішками без жодного контролю якості, чим спричиняють погіршення якості цементу та створення ризиків для життя та здоровя споживачів. Поширені випадки обману споживачів шляхом недоважування цементу (наприклад, під виглядом 50-кілограмових мішків продається цемент значно меншої ваги) та незаконного використання на мішках логотипів та торгових знаків відомих виробників, зокрема ПАТ "Миколаївцемент". Внаслідок цього страждає кінцевий споживач, а також виробники і добросовісні фасувальники цементу.
Саме тому у травні 2012 року ПАТ «Миколаївцемент» запустив кампанію, метою якої є донести до кінцевого споживача інформацію щодо ризиків фальсифікованого цементу та роз’яснити як відрізнити оригінальний тарований цемент ПАТ «Миколаївцемент» від підробки. В рамках кампанії будуть проведені рекламні заходи (зокрема зовнішня реклама, реклама у пресі, радіо і телебаченні), а також проводитимуться освітні заходи.
Кампанія боротьби з підробкою є частиною комплексної програми, яку реалізовує ПАТ «Миколаївцемент» з метою забезпечення ринку якісним тарованим цементом.
Зокрема, у 2011- на початку 2012 року ПАТ «Миколаївцемент» інвестував 2.2 млн. євро на запуск додаткової лінії пакування і палетування цементу. Завдяки цій інвестиції компанія сьогодні здатна повністю задоволити попит на оригінальний тарований цемент ПАТ «Миколаївцемент».
Наступним кроком була зміна дизайну мішка, яка допоможе споживачам відрізнити оригінальний цемент ПАТ «Миколаївцемент» від підробного. Впізнати мішок можна за багатоколірною стрічкою на верхньому торці.
Водночас, материнська компанія Лафарж С.А. співпрацює з правоохоронними органами України з метою захисту своїх прав на знаки для товарів і послуг.
«Інвестуючи в кампанію боротьби з фальсифікацією цементу ми інвестуємо в захист прав споживачів, які, купуючи підробний цемент, ризикують не лише довговічністю своїх домівок, але і своїм життям та здоров’ям. Ми також сприяємо встановленню чесної конкуренції на ринку цементу, ускладнюючи отримання недобросовісними фасувальниками незаконних переваг щодо підприємств, які перепродують оригінальний цемент. Таким чином, спільними зусиллями, ми сподіваємось зробити український ринок тарованого цементу більш цивілізованим» – зазначає Президент «Лафарж Україна» Гюнтер Сметана.