Щодня на «гарячу лінію» ОПОРИ для абітурієнтів надходило 200-300 дзвінків. Про це сьогодні, 30 серпня, повідомила юрист «гарячої лінії» Наталія Радиш.
Спостерігач за вступною кампанією до ВНЗ, член координаційної ради ЛОО ВГО ГМ "ОПОРА" Ірина Швець,назвала сюрпризом для приймальних комісій неналагоджену роботу Єдиної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБПО). За її словами, особливо гостро нововведення комісії відчули у перші дні кампанії, коли виникали проблеми з реєстрацією поданих до навчальних закладів заяв. Наприклад, для перевірки результатів сертифікатів ЗНО абітурієнта та реєстрації його заяви необхідно було витратити до 3-4 дні. Це збільшувало черги у приймальних комісіях, а тому більшість приймальних комісій у присутності абітурієнтів лише формували папки отриманих документів, а реєстрацію перенесли на пізніший час, коли ЄДЕБПО запрацює у нормальному режимі. За словами Ірини Швець, це стосувалося не лише великих навчальних закладах.
Також Ірина Швець розповіла про випадок, який стався на факультеті міжнародних відносин ЛНУ ім.. І. Франка, коли абітурієнтка звернулася зі скаргою на приймальну комісію. Виявилось, що ніяких порушень не було. Дівчина не врахувала, що із меншою кількістю балів зарахували пільговика.
Нагадаємо, у цьогорічній вступній кампанії взяли участь 620 040 осіб, які з 2 до 31 липня подали 1 млн 901 тис. 503 заяви на участь у конкурсному відборі на вступ до вищих навчальних закладів. НУ «Львівська політехніка» та Львівський національний університет ім. І.Франка увійшли в п’ятірку лідерів за кількістю поданих заяв від вступників.