Чимало людей, які не перехворіли на коронавірус, можуть бути захищеними від нього, стверджують вчені

Кампанія перед повторним голосуванням у Львові та Дрогобичі була напруженою та з елементами “чорного піару”. Ця тенденція спостерігалася і в день голосування. А саме під час використання мобілізаційних технологій для підняття явки виборців.

Про це сьогодні, 23 листопада, координатор спостереження ГМ “ОПОРА” у Львівській області Тарас Радь повідомив на пресконференції у Львівському пресклубі, пише DailyLviv.

За його словами, в день голосування спостерігачі ОПОРИ фіксували низку порушень: спроби голосувати без паспорта, за межами кабінки, фотографування бюлетенів, видача бюлетенів одним членом комісії. Однак, ці випадки не мали масштабного та системного характеру. Про це розповіли представники

Після дня голосування 25 жовтня, спостерігачі ОПОРИ фіксували білборди, сітілайти, куби, плакати кандидатів, які вийшли у так званий “другий тур”: Андрій Садовий (“Мер добрих змін”, “Садовий мій мер”), Олег Синютка (“Львів – місто, де хочеться жити”, “Олег Синютка наш мер”), Андрій Веселий (“Сильна громада – нові можливості”, “Андрій Веселий – підприємець, голова Благодійного фонду), Тарас Кучма (“Не втрать здобуте”, “Підтримую Кучму”, “Разом ми сила”).

“Не всі плакати мали вихідні дані і часто були розміщені з порушенням правил благоустрою. Агітатори Андрія Садового також розповсюджували партійну газету, календарі, буклети, дитячі розмальовки, колядники. А Олега Синютки – газети та журнал “Визвольна боротьба” з світлиною Синютки”,- повідомив спостерігач.

За інформацією ОПОРИ, у так званий “день тиші” та в день повторного голосування спостерігачі мережі ОПОРА фіксували плакати, білборди з текстом “Львову потрібен новий мер! 22 листопада твій день. Прийди і проголосуй!”. Кольорова гама, шрифт тексту та блакитна “пташка”, яку потрібно поставити у бюлетені, айдентика і стилістика аналогічні з агітаційними матеріалами Олега Синютки. Також у Львові були білборди та сітілайти з надписом “Львове, цієї неділі покажи свою явку”.

Рамки у соцмережах з таким гаслом згодом почали використовувати люди близькі до Андрія Садового. А у місті Дрогобич зафіксовано білборди “22 листопада – день виборів. Голосуй проти брехні!”, “22 листопада – день виборів. Голосуй проти занепаду!”, “22 листопада – день виборів. Голосуй проти сміття”. Біло-жовта кольорова гама на зовнішніх носіях може асоціюватися у виборців із Андрієм Веселим. Ці кольори він раніше використовував на своїх агітаційних матеріалах.

У Сихівському районі міста Львова розповсюджували газети без вихідних даних, в яких Андрій Садовий начебто пропонує створити ромське поселення на Сихові. Видання стилістично дуже побідне до інформаційного вісника, який роздавали в агітаційних наметах за кошти з виборчого фонду Андрія Садового. Також ОПОРА фіксувала рекламні дописи у соцмережах, які містять елементи «чорного піару» щодо чинного міського голови.

За Синютку в соцмережах платила ЄС, за Садового – він особисто

Синютка привітав Садового з перемогою змін (відео)

dailylviv.com

Архіви