Угода про асоціацію між Україною та Європейським Союзом набула чинності 1 вересня 2017 року. І відтепер євроінтеграція стала внутрішньою політикою країни. Розпочалася активна комунікація як між урядами, так і між різними особами в галузях бізнесу, культури, науки. Проте уряд, повідомляючи про факти комунікації, не пояснює сенс цих комунікацій.
Про це сьогодні, 16 березня, під час зустрічі-дискусії на тему «Взаємодія влади і медіа у просуванні та комунікуванні євроінтеграційних реформ у Львівській області», яка відбулася у Львівському прес-клубі, повідомив директор відділу європейських проектів в ГО «Інтерньюз-Україна», журналіст Hromadske.ua, експерт проекту Володимир Єрмоленко.
– На нашу думку, стратегія європейських тез має пояснювати та надихати. Мало сказати, наприклад: в рамках митної угоди Україна має дотримуватися таких-то директив ЄС. Натомість варто простими словами та наочно пояснити, до яких це наслідків може призвести. А надихати можуть історії успіху невеликих громад, окремих людей, які вже запроваджують європейські стандарти у виробництві, здійснюють технологічні прориви, – Володимир Єрмоленко вважає, що коли журналісти подають такі історії, то українці починають розуміти, як працює асоціація між Україною та ЄС.
За словами керівника проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» Ізабелли Хруслінської, їхній проект, який розпочався у 2015 році та зараз продовжений до 2019 року, передбачає стимуляцію регіональних журналістів до пошуку інформації.
– У проекті ми намагаємося робити не пропаганду євроінтеграції, а об’єктивно передати інформацію. Тому до програми ми залучаємо експертів, з якими журналісти українських регіональних видань, а проект розрахований саме для них, фахово пояснюють, як працює угода, – вона також наголосила, що експерт може бути високого рівня, але не завжди він може просто і доступно розповісти про свою тему.
У рамках цього проекту 30 регіональних журналістів раз на квартал приїжджають до Києва, де мають можливість зустрічатися під час брифінгу з першим віце-прем’єром України, працюють в секторах різних міністерств. Представники медіа також можуть відвідати господарства чи підприємства, які вже працюють за євростандартами.
Менеджер проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» Наталя Руденко зазначила, що мета проекту – пошук маленьких перемог в регіонах.
– Ми виробляємо мультимедійних пакет матеріалів, які фіксують історії успіхів. Це – відеосюжети, текстові матеріали та інфографіки. Наприклад, ми шукали родини, які впроваджують принципи енергоефективності в своїх будинках. Так, ми знайшли такі родини, які встановлюють пластикові пакети, сонячні батареї та інше, – наводить вона приклад.
Директор інституту транскордонного співробітництва та європейської інтеграції Богдан Матолич зауважив, що інтерес до комунікацій виникає залежно від того, як питання ставить держава.
– Минулого року формувався набір проектів за програмою транскордонної співпраці «Польща-Білорусь-Україна». Тільки зі Львівської області було подано близько ста проектів. І дуже мало в ЗМІ є інформації про те, скільки проектів виграло і які це проекти. Хоча подавалися різні громади, навіть невеликі, зі своїми цікавими ідеями, – каже він.
Більше про проект «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» можна прочитати тут.
Про це сьогодні, 16 березня, під час зустрічі-дискусії на тему «Взаємодія влади і медіа у просуванні та комунікуванні євроінтеграційних реформ у Львівській області», яка відбулася у Львівському прес-клубі, повідомив директор відділу європейських проектів в ГО «Інтерньюз-Україна», журналіст Hromadske.ua, експерт проекту Володимир Єрмоленко.
– На нашу думку, стратегія європейських тез має пояснювати та надихати. Мало сказати, наприклад: в рамках митної угоди Україна має дотримуватися таких-то директив ЄС. Натомість варто простими словами та наочно пояснити, до яких це наслідків може призвести. А надихати можуть історії успіху невеликих громад, окремих людей, які вже запроваджують європейські стандарти у виробництві, здійснюють технологічні прориви, – Володимир Єрмоленко вважає, що коли журналісти подають такі історії, то українці починають розуміти, як працює асоціація між Україною та ЄС.
За словами керівника проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» Ізабелли Хруслінської, їхній проект, який розпочався у 2015 році та зараз продовжений до 2019 року, передбачає стимуляцію регіональних журналістів до пошуку інформації.
– У проекті ми намагаємося робити не пропаганду євроінтеграції, а об’єктивно передати інформацію. Тому до програми ми залучаємо експертів, з якими журналісти українських регіональних видань, а проект розрахований саме для них, фахово пояснюють, як працює угода, – вона також наголосила, що експерт може бути високого рівня, але не завжди він може просто і доступно розповісти про свою тему.
У рамках цього проекту 30 регіональних журналістів раз на квартал приїжджають до Києва, де мають можливість зустрічатися під час брифінгу з першим віце-прем’єром України, працюють в секторах різних міністерств. Представники медіа також можуть відвідати господарства чи підприємства, які вже працюють за євростандартами.
Менеджер проекту «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» Наталя Руденко зазначила, що мета проекту – пошук маленьких перемог в регіонах.
– Ми виробляємо мультимедійних пакет матеріалів, які фіксують історії успіхів. Це – відеосюжети, текстові матеріали та інфографіки. Наприклад, ми шукали родини, які впроваджують принципи енергоефективності в своїх будинках. Так, ми знайшли такі родини, які встановлюють пластикові пакети, сонячні батареї та інше, – наводить вона приклад.
Директор інституту транскордонного співробітництва та європейської інтеграції Богдан Матолич зауважив, що інтерес до комунікацій виникає залежно від того, як питання ставить держава.
– Минулого року формувався набір проектів за програмою транскордонної співпраці «Польща-Білорусь-Україна». Тільки зі Львівської області було подано близько ста проектів. І дуже мало в ЗМІ є інформації про те, скільки проектів виграло і які це проекти. Хоча подавалися різні громади, навіть невеликі, зі своїми цікавими ідеями, – каже він.
Більше про проект «Точне відображення Угоди про асоціацію Україна-ЄС в українських медіа» можна прочитати тут.
Останні новини:
Тепер 60-150 тисяч гривень за пологи. У Вінниці закрили пологовий будинок, який ...
Новий стрес. Лікарню у Соснівці, яку приєднали до обласної лікарні у Львові, хоч...
Начальник Запорізької ОВА з порушеннями законів реорганізовує протитуберкульозни...
2,5 га території ЛФСКС хочуть забудувати золотим житлом. Митці не здаються