Для того, щоби поремонтувати всі дороги на Львівщині, потрібно мільярд євро. А таких грошей немає.
Про це сьогодні, 8 жовтня, під час публічних дебатів на тему: «Хто матиме якісні дороги на Львівщині після децентралізації влади?», які відбулися у Львівському прес-клубі, повідомив перший номер у списку партії «БПП-Солідарність» на місцевих виборах Олег Синютка.Проте, за його словами, цього року Львівщина не отримала з держбюджету більше коштів, ніж в попередні роки. – Єдиний плюс, який ми зуміли досягнути, це – стали учасниками проекту Карпатський еврорегіон, який дав нам 200 мільйонів гривень з державного бюджету, – каже він. За його словами, за цей рік вдалося зробити дорогу на Рогатин, об’їзну, яка «стояла» два роки, дорогу на Тернопіль до Золочева, дорогу на Червоноград. – Сьогодні в роботі – дорога на Радехів і Луцьк та дорога Сколе-Славськ. Я думаю, що за два-три тижні ми повністю завершимо всі роботи, які ми розпочали. Наступного року будемо робити дорогу на Турку через Самбір та Старий Самбір за гроші Європейського інвестиційного банку. І за польський кредит – дорогу до кордону, до Грушева, Угринова та Смільниці, – каже він. За його словами, ще років десять тому, навіть, у Львові робили тільки ямкові ремонти. А про капітальний – мови не було. – Предметом моєї особистої гордості стала ситуація, коли до 24 серпня 2007 року ми на всіх магістральних вулицях у Львові просто позалатували ямки. Сьогодні Львів – це місто з зовсім іншими якостями ремонту доріг. Щодо області, то там мусимо підлатувати дороги, бо по-іншому там ніяк не проїдеш. Але на тих дорогах, які я називав, зроблено капітальний ремонт. Скажімо, дорога на Рогатин, – це вже гарантія на десять років. А ті гроші, які ми залучаємо з Європейського інвестиційного банку, це – виключно на капітальні ремонти, – каже Олег Синютка. Також, за його словами, він звертався до Кабміну з пропозицією реформувати дорожну галузь і управління дорожньої галузі.- Я вже казав міністру: «Ви передасьте нам в управління автодор в грудні місяці без солі, без готової техніки, без усього і потім будете питати нас, чому у нас добре не прибираються дороги». Але, попереднього керівника облавтодору довелося звільнити, тут порушено кримінальну справу, керівник служби автомобільних доріг звільнений минулого тижня за статтею, там також порушена кримінальна справа. Останні кошти – 9 млн які прийшли на експлуатацію доріг: 4 млн пішли одній тернопільській фірмі, звідки, власне, є і пан Лазаренко. А іншим всім компаніям надійшло ще 4 млн, – каже очільник Львівської області. За його словами, новий керівник служби автомобільних доріг області повинен наступного року побудувати за кошти Європейського банку дорогу на Турку (для цього надано 20 млн. євро), за кошти Європейського інвестиційного банку – внутрішні та окружні дороги (надано сто мільйонів євро) та за кошти польського кредиту – дорогу до Грушева, Угринова та Смільниці (ще сто мільйонів євро). І це має бути кваліфікована та чесна людина.