Львів’яни незадоволені якістю послуг у маршрутних таксі, але не звертаються з відповідними скаргами до Львівської міської ради. Про це повідомив 8 листопада під час круглого столу на тему «Проблеми якості перевезень маршрутними таксі м. Львова та спроби їх вирішити» голова транспортної комісії Львівської міської ради Іван Гринда.
Відтак голова транспортної комісії Львівської міської ради ще раз звернувся до львів’ян з проханням повідомляти про порушення і неналежну поведінку водіїв маршруток у Львівську міську раду, вказуючи при цьому номер маршруту, реєстраційний номер автобуса, а також час та дату порушення.
Своєю чергою президент ГО ІПЦ «Наше право» Андрій Липак під час круглого столу презентував результати дослідження, згідно з яким 67,5% львів’ян незадоволені якістю послуг в маршрутних таксі міста (опитування проводилося в квітні з вибіркою у 100 респондентів). При цьому, наголосив представник громадської організації, рівень незадоволення не зріс і не знизився, залишившись приблизно на тому самому рівні, що й у 2009 році.
Пасажири маршрутних таксі, за словами Андрія Липака, нарікають насамперед на неякісне надання послуг, пов’язане з переповненістю маршруток в час пік, віком автобусів, халатністю і хамством водіїв, а також з відсутністю облаштованих зупинок і графіків руху, постійним підвищенням ціни на перевезення, тощо.
Представники громадських організацій запропонували представникам міської влади звертати увагу на скарги мешканців на сайті marshrutka.org.ua.
Натомість Роман Лобода наголосив в першу чергу на тому, що для роботи перевізників необхідно створити правове поле, в якому для них будуть створені рівні умови. Заступник начальника управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради Андрій Білоус до цього додав, що на сьогодні навіть самі перевізники визнають, що маршрутні перевезення у Львові є «грою без правил».
Як інформував ZAXID.NET, у лютому цього року до управління транспорту та зв’язку Львівської міської ради надійшло 9 письмових скарг на незадовільну роботу водіїв міських автобусів. Переважно пасажири скаржаться на відмову водіїв у пільговому перевезенні, зупинки у нефіксованому місці та грубу поведінку водіїв.