Ексголова Львівської обласної ради Олександр Ганущин розповів, як будує дороги в Карпатах і чи сподівається на державну програму та підтримку правлячої політичної сили.
Потужний інфраструктурний проєкт «Мале Карпатське коло», який стартував 2019 року і є частиною державної програми «Велике будівництво», виходить на фінішну пряму, повідомив під час свого річного депутатського звіту у Львівському пресклубі Олександр Ганущин, депутат Львівської обласної ради.
За його словами, пише Dailylviv.com, завершується робота над складанням проєктно-кошторисної документації для 14 об’єктів Державної служби автомобільних доріг і 44 об’єктів, які перебувають у компетенції Львівської облдержадміністрації. До 2023 року «Мале Карпатське коло» планують завершити.
Попри те, що Олександр Ганущин вже рік не очолює Львівську облраду, а є лише її депутатом, він продовжує активно займатись об’єктом «Мале Карпатське коло». У своєму річному депутатському звіті він зазначив, що провів 11 робочих нарад і 32 зустрічі на місцях щодо «Малого Карпатського кола».
На запитання журналістів у Львівському пресклубі, в чому полягає його робота і чи відчуває він ефективну підтримку з боку тих, хто займається програмою «Велике будівництво», ексголова ЛОР відповів так:
– Я зводжу докупи місцеві громади, проєктантів, земельників, служби автомобільних доріг, відповідні департаменти ЛОДА, обласні адміністрації, зацікавлених у бізнесі партнерів по різні боки Карпат, і наразі процес йде добре. Будуть нам ще допомагати товариші з «Великим будівництвом» – будь ласка, хай допомагають. Зараз критично важливо розуміти природу «Великого будівництва». На моє глибоке переконання, воно завершиться наприкінці 2023 року. І ми на Львівщині або встигаємо з карпатським колом, або ні. Бо потім буде якась «Велика залізниця» чи «Велика медицина» чи ще там щось… Все, що я зараз роблю – намагаюся встигнути. Інші громадяни – не я – оголошують торги, обирають підрядників, домовляються в Києві про фінансування і т.д.
Олександр Ганущин наголосив, що його місія зараз полягає в тому, щоб зробити цей процес незворотним.
– А незворотним він стане тоді, коли Укравтодор перебере низку доріг до себе (і цей процес стартував) і коли на ці дороги буде зроблена проєктно-кошторисна документація та проведені відкриті торги. Ось тоді я вважатиму свою місію у цьому проєкті завершеною, – підсумував депутат.
Довідка
«Мале Карпатське коло» – масштабний інфраструктурний проєкт, який є частиною програми «Велике будівництво». За задумом, він має об’єднати ключові курортні й туристичні центри трьох областей. Серед таких об’єктів на Львівщині – Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай, на Закарпатті – Пилипець, Ізки, Синевир та Міжгір’я, на Івано-Франківщині – Вигода, Вишків і Буковель.