Site icon Прес-клуб

У Львові пропонують врегулювати правила для руху велосипедів, моноскутерів і самокатів

Кількість цього транспорту у місті зросла, проте правила щодо їхнього руху нерідко містять колізії.

Для прикладу, у Правилах дорожнього руху немає чіткого тлумачення того, як повинен поводитись велоспедист на пішохідному переході.

– Передбачається, що оскільки перехід пішохідний, то велосипедист повинен переходити його, а не переїздити, – пояснює Матвій Шкотняр, представник Львівської асоціації велосипедистів. – У нашій організації дотримують, власне, такого правила. З іншого боку, немає чіткого припису, який би забороняв велосипедисту їхати по «зебрі». Це правило, а також деякі інші,  що стосуються руху моноскутерів та самокатів, потребують юридичного уточнення. Нам обіцяють, що впродовж року це зроблять.

На думку Матвія Шкотняра, у Львові зараз спостерігається «велосипедний бум»:

– Це підтверджують і продавці (велосипедів – DL), та й у місті ми спостерігаємо більшу кількість людей на велосипедах – зокрема кур’єрів. Все це говорить про те, що потрібно і надалі розвивати систему велодоріжок, щоб цей транспорт не рухався тротуаром чи проїжджою частиною.

При цьому Матвій Шкотняр скептично ставиться до ідеї видачі велосипедистам обов’язкових посвідчень чи сертифікатів після складання іспитів на знання ПДР.

– Така практика справді існує у деяких країнах, але навряд чи вона приживеться у нас. Якщо у Львові молода людина ще погодиться пройти таке навчання, то як ви змусите зробити це літню жительку області, яка змалечку їздить на велосипеді з одного села в інше? Думаю, це нереально, – сказав він.

Цю думку Матвій Шкотняр висловив на засіданні «Куди їде Львівщина на велосипеді: в Європу чи в Азію. Чого бракує велосипедній інфраструктурі регіону?», яке відбулося у Львівському пресклубі.

Відео: Львівський пресклуб

Exit mobile version