Львівське комунальне підприємство «Львівелектротранс» звинуватили у зловживанні на суму 387 млн грн. Такі збитки озвучив Святослав Товстига, засновник ГО “За якісний транспорт”, кандидат від партії “Європейська солідарність” до Львівської районної ради.
Про це пише DailyLviv.
– Коли говорять, що потрібно брати кредити для функціонування львівських комунальних підприємств – це повна брехня, – завив він на пресконференції “Транспортний колапс. Вирішення проблеми від Олега Синютки” у Львівському пресклубі. – Такого висновку можна дійти, проаналізувавши звіт державного фінансового аудиту діяльності Львівського комунального підприємства «Львівелектротранс»» за період від 1 липня 2017 до 30 вересня 2019 року. За цей період тут на суму близько 387 млн. грн – недоотримали, непродуктивно витратили, втратили, незаконно витратили, провели процедури в обхід Закону України «Про публічні закупівлі», витратили на послуги, які мають фіктивну ознаку.
Громадський активіст упевнений, що новообрана 25 жовтня влада повинна провести аудит усіх комунальних транспортних підприємств, адже очевидно, що багато фінансових потоків скеровані не на користь міста. Збиткові транспортні КП мають бути реорганізовані, упевнений Святослав Товстига.
Він також закликав провести аудит ремонту вул. Шевченка і Бандери, оскільки є підозри, що на них витрачено завелику суму коштів. Крім того, Святослав Товстига вважає за необхідне дослідити долю автентичної бруківки: чому шви між бруківкою на вул.Бандери складають аж 1 см і куди вона поділася після реконструкції площі Двірцевої та вул. Чернівецької?
Громадський активість розповів про необхідну кількість транспорту у Львові, порівнявши потреби з реальним станом речей:
– За розрахунками ще 2012 року для Львова потрібно: 700 автобусів великої місткості, 200 трамваїв, 200 тролейбусів. Вони мали би перевозити 118 тис. пасажирів за годину. Але нині курсує лише 240 автобусів великої і 250 середньої місткості, 65 тролейбусів і 90 трамваїв. Цей транспорт перевозить щонайбільше 48 тис. пасажирів. Це при тому, що кількість нових житлових зон у Львові зросла порівняно з 2012 роком, і – відповідно – зріс попит на громадський транспорт. Тепер для нормального руху у місті громадський транспорт мав би перевозити 129 тис. людей за годину, але аж ніяк не 48 тис. То чи варто дивуватися, що люди змушені довго стояти на зупинках і їздити у переповненому транспорті? – риторично запитав Святослав Товстига.
Синютка розказав, як за 10 кроків подолати транспортний колапс у Львові.
Пресконференція у Львівському пресклубі на тему “Транспортний колапс. Вирішення проблеми від Олега Синютки”
Відео: Львівський пресклуб