«Стратегічне планування в медіаорганізації або як потрапити в майбутнє» та «Газетний дизайн і верстка».
Тренінги відбудуться 19-20 лютого (понеділок-вівторок) у конференц-залі готельного комплексу Avalon Palace м. Тернопіль, пр. С. Бандери, 2
Участь для редакторів комунальних ЗМІ безкоштовна, згідно з акредитацією. Кількість місць обмежена. Організатори забезпечують учасників проживанням, харчуванням, роздатковими матеріалами; кошти за проїзд відшкодовують тільки за наявності квитків.
Редакторам для роботи треба мати ноутбуки або планшети та 3-5 примірників своїх газет.
Акредитація обов’язкова!
Зголошуватися за тел.: 067-670-77-30 або pressclub@pressclub.lviv.ua
Тренери:
- Дмитро Кліманов – генеральний директор ТОВ РІА «К&К», один із перших регіональних видавців України, який розробив і впровадив регіональний новинний сайт із платним доступом до контенту, співзасновник Української Асоціації видавців періодичної преси, співзасновник Асоціації «Незалежні регіональні видавці України»;
- Євген Таратухін – головний редактор ТОВ РІА «К&К», видавничий дім «Телегазета».
ПРОГРАМА 19 лютого (понеділок)
Тренінг на тему «Стратегічне планування в медіа організації або як потрапити в майбутнє», тренер Дмитро Кліманов.
8.30 – 9.45 сніданок основний ресторан готелю Avalon Palace
9:45 – 10:00 реєстрація, представлення, з‘ясовуємо уявлення учасників про стратегічне планування
10.15 – 12.00 Як візуалізувати мету? Модель минулого і сьогодення.
Практичне завдання.
Аналізуємо кожну газету, формуємо уявлення по кожному виданню про його читачів, рекламодавців і конкурентів.
Хто такі ваші читачі?
Що таке стратегічне планування?
Медіа бізнес – що це таке?
12.00 – 12.15 кава-перерва
12.15- 14.00 Життєвий цикл продукту
Формулювання місії для минулого, теперішнього і майбутнього.
Практична робота
14:00- 14:45 – обід основний ресторан готелю Avalon Palace
14:45 – 15:15 Грантові можливості для новостворених газет
(Програмний координатор Інтерньюз Ірина Савченко)
15:15 – 17.15 SWOT аналіз
Ознайомлюватися з принципом роботи даного інструменту
17.15- 18.00 Бізнес план. Бізнес стратегії.
Презентація бізнес стратегій і стратегії маркетингу
18:00 – запитання – відповіді. Завершення
ПРОГРАМА 20 лютого (вівторок)
Тренінг «Газетний дизайн і верстка», тренер Євген Таратухін
8:00- 9:00 сніданок основний ресторан готелю Avalon Palace
9:00- 9:15 знайомство, представлення, з’ясування очікувань учасників
9:15 – 11:00 Принципи побудови дизайну газети
Як читачі переглядають зміст газети (Poynter Institute)
Види сторінок та їх особливості:
Перша сторінка
Новинні сторінки
Тематичні сторінки
Спеціальні сторінки (сторінки розваг, ТВ програми, сторінки думок)
Інформаційні блоки
11:00 – 11:15 кава-перерва
11:15 – 13:00 Структура видання по шпальтах
Структура шпальт
Вибір кількості колонок, модульна верстка
Особливості структури новинного розвороту
Додаткові елементи оформлення статей
Елементи структури тексту і шрифт (заголовки, підзаголовки, рубрики і т.д.)
13:00 – 13:45 – обід основний ресторан готелю Avalon Palace
13:45 – 16.00 – Робота з фото
Фото гарне і погане. Які фото ніколи не можна ставити на шпальту
Етичні проблеми при виборі фото
Кадрування
Робота з малюнками, коміксами і колажами
Постановочне фото (коли використовується, вимоги, полювання за образами)
Інформаційна графіка і її види
Типові помилки при виробництві інформаційної графіки
Алгоритм і етапи редизайну
16:00 – 16:30 запитання – відповіді, виїзд учасників
Тренінги проводяться у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).