Site icon Прес-клуб

ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ

«Організація та стратегія сімейного бізнесу».

Учасники:

Довідка

Сімейний бізнес може стати універсальним рішенням для подолання економічних проблем у країнах Європейського Союзу та країнах, що розвиваються.

Практика розвитку сімейного бізнесу виправдала себе на теренах Європи. Згідно з останніми дослідженнями Європейської комісії, у Європі є велика кількість дрібних фірм. У Європі мікропідприємства (менш ніж 9 працівників) і малі підприємства (10 – 49 працівників), становлять 53% усіх підприємств. У країнах Європейського Союзу успішно розвиваються понад 19 мільйонів сімейних підприємства, що дорівнює більше, ніж 95% всіх виробничих підприємств. На них працюють більше 70 мільйонів осіб, тобто вони забезпечують дві третини всіх робочих місць.

Найактивніше сімейний бізнес розвинувся в Італії. Тут 90% бізнесу є власністю та/або управляється сім`ями; оборот сімейних фірм становить більше 40%. Ця тенденція стала ще більш очевидною впродовж останніх трьох десятиліть, оскільки сімейні підприємства перетворилися на масове явище в Італії: тисячі малих і середніх підприємств управляються сім’ями.

У Східній Європі країни переживають глибокі економічні перетворення. Через двадцять років після закінчення холодної війни державні та політичні інституції зазнали суттєвих структурних та функціональних змін. Ці зміни позначилися і на відносинах між політиками та підприємцями. Значні ресурси контролюються великими транснаціональними компаніями, що часто не на користь державам. Сімейних бізнес може виявитися ефективнішим, ніж державний чи транснаціональний для підтримки державної економіки.

На цю тему професор Вальтер Цокі 2 жовтня проведе лекції в Львівському національному університеті імені Івана Франка, на факультеті міжнародних відносин, та в Національному університеті «Львівська політехніка»

Exit mobile version