Міський голова Львова, з-поміж мерів інших міст, у рейтингу публічності посідає восьму позицію. Публічність роботи виконкому Львівської міської ради експерти оцінюють набагато вище. Виконком – на другому місці.
Міський голова Львова цьогоріч поліпшив свій минулорічний результат за індексом публічності. На порталі міської ради є дуже багато інформації про використання коштів, що її експерти зараховують в актив міського голови, стверджує експертка.
– Цього року міський голова ініціював 11 досліджень громадської думки, що на 11 більше, ніж минулого року, – пожартувала Наталія Матківська.
Але залишилася проблема звітності мера Львова. Хоча він робить певні звіти під час закритих зустрічей з духовенством та відомими людьми. Але звичайний львів’янин доступу на ті зустрічі не має. А закон вимагає звітувати під час відкритих зустрічей з громадою.
– Також потрапити на прийом до міського голови – проблематично. Для цього треба надати перелік документів про те, що питання не було вирішено іншими управліннями чи судом. Практично, безпосереднє спілкування міського голови з мешканцями є обмеженим, – констатує експертка.
Довідка
Індекс публічності – це загальнонаціональна кампанія моніторингу прозорості, відкритості та підзвітності діяльності органів та посадових осіб місцевого самоврядування. Об’єктом моніторингу є міські ради в обласних центрах України. У 2017 році вимірювання здійснювалося також у тимчасово перенесених обласних центрах Донецької та Луганської областей.
Проект реалізовують уже п’ятий рік поспіль. Він має на меті оцінити, наскільки публічно приймають рішення, втілюють в життя політику муніципалітетів і яким є внесок основних суб’єктів місцевого самоврядування – міського голови, депутатів та виконавчих органів – в цей процес.
Система показників Індексу публічності розроблена на основі положень українського законодавства та міжнародних стандартів у сфері публічності муніципальної влади. Результатом кампанії є публікація щорічного всеукраїнського дослідження – «Індекс публічності місцевого самоврядування 2017».
З результатами минулорічних вимірювань можна ознайомитися на сайті www.publicityindex.org