У мерії Львова на найближчі роки немає жодної програми з розвитку паркоміць і самого паркування. А ті місця, на яких планували будівництво і облаштування багатоповерхових паркінгів, були знищені або їх віддали під будівництво інших об’єктів.
Про це на пресконференції у Львівському пресклубі “Як захиститися від паркувального рекету у Львові?” заявив голова постійної депутатської комісії транспорту, зв’язку та міської мобільності ЛМР Ігор Зінкевич, пише Dailylviv.
“Увесь паркінг від міста – це перекриття певних вулиць і збір коштів. Так було перекрито і віддано під паркінг вулицю Валову і місце під Вернісажем. Там, зокрема, є хоч якась мінімальна гарантія, що припарковане авто не буде пошкоджено, але від викрадення авто з цих парковок ніхто не убезпечить. Усі спроби якось усі ці пракомісця автоматизувати й упорядкувати, на жаль, на цьому етапі не те що не виконані, вони ще й не стартували. Як показує теперішня зима, окрім збирання грошей за парковку, Львівавтодор навіть не має змоги поприбирати сніг з цих паркомісц, і ніхто за це не несе жодної відповідальності. У цьому полягає найбільший парадокс: гроші збираємо і більше нічого не робимо”,- зазначив Ігор Зінкевич.
За його словами, у влади немає жодної програми з розвитку паркоміць і самого паркування у Львові на найближчі роки. А ті місця, на яких планували будівництво і облаштування багатоповерхових паркінгів, просто були знищені або їх віддали під будівництво інших об’єктів.
“Теперішня депутатська комісія транспорту, зв’язку та міської мобільності вимагає від влади чіткої програми та чіткої структури департаменту транспорту, які будуть відповідати конкретно за певні об’єкти. А щодо ситуації з паркуванням, то має бути концепція програми спільно розроблена з упралінням транспорту,- наголосив голова комісії.
Він повідомив, що депутати на комісії вже внесли пропозицію – облаштовувати всі наявні паркомісця за секторами, відповідно з якими організувати оплату за паркування.
Наприклад, мешканці, які паркують свої авта під будинками, мають, бодай, 200 грн за рік сплатити за паркування.
“Є багато зауважень до оплати паркування зі смартфонів. А саме, що робити тим особам, у яких немає такого телефону або він банально розрядився? На жодному знаку немає інформації, де – найближчий паркомат, з якого можна заплатити фізично. І це теж є неправильно. Бо десь є паркомати – як вони працюють – це інше питання, а є десь цей штрихкод, щоб через інтернет проплатити. Є купа недопрацювань,через які людина не взмозі оплатити за паркування”,- зауважив Ігор Зінкевич.
Він зазначив, що саме неприбирання парковок від снігу призвело до проблем з блокуванням руху на дорогах припаркованими автомобілями.
“Навіть ті дороги, які мають три смуги, через незадовільне прибирання, стали одно- або півторарядними. За два тижні влада так і не змогла поприбирати сніг на паркомісцях. Якщо місто не може придбати снігоочисну техніку, то, на такий випадок, мають бути угоди з бізнесом, щоб за допомогою приватників розчистити Львів”,- наголосив голова комісії.
На вул.Князя Романа у Львові глиба снігу з даху зупинила автомобіль (відео)
Паркувальний булінг у Львові: як захиститися і хто за це заплатить
Інспектори-паркувальники у Львові незаконно карають водіїв за протермінування стоянки (відео)
У центрі Львова бізнесмен з Австрії більше тижня не може визволити авто з-під снігу
У львів’ян забирають перепустки в центр, через те, що вони не мають, де припаркуватися
Відео: Львівський пресклуб