Site icon Прес-клуб

Львівський художник закликав не перетворювати туризм на сферу готелів і дешевого пива

Тільки тоді Львів буде по-справжньому привабливим для туристів, коли, окрім добрих харчів і комфортних готелів, ми запропонуємо їм цікаві культурні заклади.

Ігор Гавришкевич, доцент Львівської національної академії мистецтв, художник, представник Народного Руху України, пропонує впровадити у місті програму, яка би глибше поєднала звичні туристичні послуги і культурні проєкти. Те, що місто робить зараз, недостатньо, вважає він, пише DailyLviv. – Я навмисне зупиняюсь біля туристичних груп і слухаю розповіді гідів. На жаль, дуже рідко чую пізнавальні речі про нашу європейську культуру. Зазвичай дають суху інформацію і розповідають популярні львівські легенди. І це сумно. Бо в різні часи місто створювали одні з найкращих архітекторів, чиї імена носять вулиці і площі європейських міст. А ми, чомусь, залишаємо це повз увагою, –  сказав він на засіданні «Львівщина без туристів: за рахунок чого і кого буде виживати туристична інфраструктура?» у Львівському пресклубі. Гарним прикладом туристичної програми Ігор Гавришкевич вважає так звані заходи пакетного характеру, які є популярними у середовищі медиків та науковців. – Людей запрошують на конференції, їм надають проживання в готелі, а додатково у цей пакет включають, наприклад, тур замками Львівщини. Це і цікаво для гостя, і додаткові кошти від податків у місцевий бюджет, –  пояснює він. Крім того Ігор Гавришкевич закликав звернути увагу на внутрішній туризм, залучаючи до Львова більше туристів з різних куточків України. – Цікавість до міста є, але свій турист для готельєра чи ресторатора вважається менш платоспоможним, тому гостей з-за кордону чекають тут більше. Але це не правильно. Думаю, українці із сусідніх і віддалених областей із задоволенням відвідуватимуть мистецькі заходи і дійства, і їх має бути набагато більше, – упевнений художник. Ігор Гавришкевич вважає, що туристична галузь потребує реорганізації, і якщо перетворити її на сферу готелів і дешевого пива, то вже скоро інтерес до Львова послабне. Бо львів’яни розуміються на каві! Як найпопулярнішій кав’ярні міста вдалося вистояти в часи «мертвого» карантинного сезону. У Львові пропонують створити постійну комісію з індустрії гостинності при ЛМР.

Відео: Львівський пресклуб

Exit mobile version